ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی بدون دکلره


ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی بدون دکلره

رنگ موی شکلاتی دودی   این رنگ بسیار زیبا و جذاب است و خیلی مورد توجه دختران می باشد رنگ موی شکلاتی نیازی به دکلره ندارد و شما می توانید با ترکیب کردن رنگ موهای زیر این رنگ مو را بدست آورید. رنگ موی دودی شماره 7 رنگ موی طبیعی شماره 6 رنگ موی شکلاتی … نوشته ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی بدون دکلره اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

رنگ موی شکلاتی دودی

این رنگ بسیار زیبا و جذاب است و خیلی مورد توجه دختران می باشد

رنگ موی شکلاتی نیازی به دکلره ندارد و شما می توانید با ترکیب کردن رنگ موهای زیر این رنگ مو را بدست آورید.

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی بدون دکلره

رنگ موی دودی شماره ۷
رنگ موی طبیعی شماره ۶
رنگ موی شکلاتی متوسط
واریاسیون نقره ای
اکسیدان دو درصد
بعد از ترکیب کردن این رنگ موها با یکدیگر ابتدا ساقه موهایتان را رنگ کنید و بعد از ۲۰ دقیقه ریشه موهایتان را رنگ بزنید و به مدت ۲۰ دقیقه دیگر صبر کنید و بعد از اینکه ریشه و ساقه موهایتان به طور یکدست رنگ شدند با کمک نرم کننده موهایتان را بشویید.

رنگ موی شکلاتی مناسب چه پوستی است :

رنگ موی شکلاتی یک رنگ گرم به حساب می‌آید. اگر تصمیم گرفتید از این رنگ مو استفاده کنید، باید دقت داشته باشید که اگر رنگ پوست شما سفید و سرد است رنگ موی شکلاتی کاملا مناسب شماست و به طور کلی رنگ‌های گرم و خانواده‌ی شکلاتی برای شما یک انتخاب درست است.

ولی اگر رنگ پوستتان گرم بوده و یا پوستی سبزه دارید و در عین حال به رنگ‌های خانواده شکلاتی، رنگ موی فندقی و این قبیل رنگ ها علاقه دارید، بهتر است کمی رنگ دودی و رنگ طبیعی هم پایه با رنگ موی شکلاتی را با هم ترکیب نمایید و به رنگ مو شکلاتی دودی برسید تا مناسب شما باشد.

رنگ موی شکلاتی در انواع مدل‌های تیره و روشن وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود و سایر خصوصیات ظاهری‌تان از بین این مدل‌های متنوع رنگ موی مناسب خودتان را انتخاب کنید. همچنین هایلایت مو بر روی رنگ شکلاتی بسیار زیبا است.

توجه داشته باشید اگر تصمیم به استفاده از این رنگ را گرفتید در پاییز و زمستان از طیف رنگ‌های تیره و در بهار و تابستان از طیف رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید.

ترکیب رنگ مو بدون دکلره و با عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا