شهر بوشهر تا 2 روز آینده از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی می‌شود


شهر بوشهر تا 2 روز آینده از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی می‌شود

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: در زمان حاضر بنرها و پوسترهای تبلیغاتی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خیابان‌های اصلی این شهر جمع‌آوری شده است و تا 2 روز آینده چهره آن به طور کامل پاکسازی می‌شود.

مسعود غلامزاده روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در یک هفته منتهی به انتخابات، شبانه پاکسازی کف خیابان‌ها و معابر از سوی پاکبان‌ها صورت می‌گرفت و پس از پایان مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی در پنجشنبه شب، بنرها و پوسترهای از فضاهایی که شهرداری در نظر گرفته بود به طور کامل پاکسازی شد.

وی اضافه کرد: با این‌حال پاکسازی دیوارها، پایه‌های برق و سایر فضاهای شهری از تبلیغات انتخاباتی با ۲ دستگاه خودرو و ۱۵ پاکبان کماکان ادامه دارد که تا ۲ روز آینده به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر نیز گفت: در راستای پیشگیری از تخریب سیمای شهری ناشی از تبلیغات پرشمار انتخاباتی، این سازمان ضمن در اختیار گذاشتن بیلبوردهای تبلیغاتی موجود، اقدام به نصب بیش از ۲۰ مورد داربست در نوار ساحلی و نصب بنر سفید رنگ هر یک به متراژ ۱۰ متر در ۵۰ نقطه شهر برای نصب پوستر روی آن کرد.

حسن فریبرزی ادامه داد: به منظور زیباسازی منظر شهری داربست‌ها و بنرهای تعبیه شده به زودی از نوار ساحلی و سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا روز گذشته همزمان با سراسر کشور در بوشهر برگزار شد. با این وجود پوسترها و بنرهای تبلیغاتی همچنان در سطح شهر دیده می‌شود که به زیبایی منظر شهری صدمه وارد کرده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس