پایان شمارش آرا در تمام شعب استان قزوین


پایان شمارش آرا در تمام شعب استان قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: شمارش آرا در تمام شعب استان قزوین به پایان رسیده و عوامل در حال تنظیم صورت جلسات هستند و به زودی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

منوچهر حبیبی دقایقی امروز ۲۹ خرداد در ستاد انتخابات استان قزوین، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه روز جمعه با شکوهی را مردم ایران اسلامی خلق کردند، بیان کرد: میزان مشارکت در استان ما ۵۲.۱۴ درصد است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دشمن برنامه‌ریزی‌های جدی کرده بود تا انتخابات برگزار نشود و اگر برگزار شد مشکلات جدی را برای تزلزل در انتخابات داشته باشیم اما با همراهی و همکاری مردم و دستگاه انتظامی و امنیتی این انتخابات نیز در امنیت کامل و با کمترین میزان تخلفات و خدشه برگزار شد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد میزان مشارکت استان ما از متوسط کشوری بالاتر باشد و به نسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ درصد نیز افزایش مشارکت داشتیم.

حبیبی بیان کرد: انتخابات در سایه کرونا در حال برگزاری بود اما مردم به توصیه‌ها توجه کرده و یک مورد رأی‌گیری بدون ماسک در هیچ شعبه اخذ رأی نداشتیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌های خوبی اجرا کرد و ۱۱۸۷ مراقب پزشکی در شعب حضور داشتند و بیش از ۷۰ درصد شعب ما در فضای باز بود.

این مسئول گفت: خوشحالیم که این رخداد سیاسی به یک حماسه بزرگ تبدیل شده و همه تحلیل‌های سیاسی دشمن را نقش بر آب کرد و امروز نظام اسلامی دوباره در اوج قدرت ایستاده است.

وی با شاره به اینکه شمارش آرا در تمام شعب به پایان رسیده و عوامل در حال تنظیم صورت جلسات هستند خاطرنشان کرد: به زودی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.اما آنچه تا به این لحظه قطعی است این است که ۶۴ درصد آرای مردم در استان قزوین متعلق به سید ابراهیم رئیسی است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان یادآور شد: در شوراها شمارش تمام شده و در حال تنظیم صورت جلسات هستیم، آمار نهایی برخی شهرهای استان مشخص شده و به زودی امیدواریم آمار دیگر شهرها نیز نهایی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم