نتایج انتخابات در شهرستان فریمان اعلام شد


نتایج انتخابات در شهرستان فریمان اعلام شد

مشهد-ایرنا- فرماندار فریمان گفت: انتخابات 28 خرداد با مشارکت 70 درصدی واجدان شرایط در این شهرستان برگزار و نتایج آن اعلام شد.

عباسعلی صفایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علیرضا اطاقی فریمانی با پنج هزار و ۲۴۳ رای، جواد رفوئی فریمانی با چهار هزار و ۷۲۸ رای، حسن هاشمی فریمانی با چهار هزار و ۸۳ رای، رضا پورابراهیم با سه هزار و ۸۴۷ رای و حسین اسفند با سه هزار و ۵۶۷ رای به عضویت شورای شهر فریمان درآمدند.

وی ادامه داد: محمد روحی با هزار و ۲۲۷ رای، حمید خوشه بست با هزار و ۲۵۳ رای، علی آخرتی با هزار و ۲۴۰ رای، علی پاکدل اول با هزار و ۱۵۲ رای و غلامرضا جاویدی با ۹۴۷ رای به عنوان اعضای شورای شهر قلندرآباد انتخاب شدند.

فرماندار فریمان گفت: در شهر سفید سنگ هم علی حسین زاده با هزار و ۸۴۰ رای، حسین سلحشور سفید سنگی با هزار و ۵۶۷ رای، عبدالوهاب زابلی با هزار و ۵۳۵ رای، جواد سالاری با هزار و ۵۰۹ رای، حسن عطایی با هزار و ۴۰۴ رای به عضویت شورای شهر در آمدند.

صفایی پنج عضو منتخب شهر فرهادگرد را نیز محمد عرب زاده اسمعیل آباد با هزار و ۷۸۸ رای، مهدی توکلی نیا با هزار و ۵۹۳ رای، محمد خانزاده جامی با هزار و ۲۹۱ رای، علی توکلی نیا با هزار و ۱۶۲ رای و علی اصغر پاسبان با هزار و ۷۹ رای عنوان کرد.

او ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رییسی ۳۵ هزار و ۱۷۴ رای، امیرحسین قاضی زاده هفت هزار و ۸۵۰ رای، محسن رضایی هزار و ۷۴۲ رای و عبدالناصر همتی نیز هزار و ۳۶۱ رای کسب کردند.

فرماندار فریمان گفت: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری سیدمحمدرضا مدرسی مصلی، عباس شاه رفعتی و غلامرضا مغیسه سه نامزد انتخابات میان‌دوره ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی هم هر کدام به ترتیب ۲۱ هزار و ۴۹۱ رای، ۱۱ هزار و ۹۵۵ رای و چهار هزار و ۹۶۱ رای به دست آوردند.

مرکز شهرستان ۱۰۰ هزار نفری فریمان در ۷۷ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس