منتخبان شورای ششم زیراب، پل‌سفید و آلاشت معرفی شدند


منتخبان شورای ششم زیراب، پل‌سفید و آلاشت معرفی شدند

ساری – ایرنا - فرماندار سوادکوه نتیجه انتخابات شورای سه شهر زیراب، پل‌سفید و آلاشت را اعلام کرد و 15 عضو اصلی شورای شهرهای این شهرستان با آراء مردم به طور رسمی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، عین‌الله طالبی اتویی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شمارش آرا در همه شعب اخذ رأی این شهرستان به پایان رسیده و اکنون برخی مراحل پایانی تجمیع آمار شرکت‌کنندگان و آراء مأخوذه از شعب مناطق روستایی در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس آمار آرای صحیح مأخوذه در شعب شهری اخذ رأی برای شورای ششم در زیراب، یاور حمیدی با یکهزار و ۸۳۴ رأی، امید رمضان‌نژاد با یکهزار و ۶۸۳، حسن شورزند با یکهزار و ۵۴۳ رأی و محمد قاسم‌نژاد با یکهزار و ۴۵۹ رأی و محمدحسین بزرگی با یکهزار و ۴۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی به شورای ششم شهر زیراب راه یافتند. علی‌اصغر عمادی با یکهزار و ۲۱۶ و محمد خادمی با یکهزار و ۲۱۵ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل توسط مردم انتخاب شدند.

این مسئول درباره انتخابات شورای شهر پل‌سفید نیز اظهار کرد: شهروندان پل‌سفید با یکهزار و ۲۴۴ رأی علی‌اصغر گرزین‌تبار را به عنوان نفر اول به شورای این شهر فرستادند و مرتضی اسدی ملردی یا یکهزار و ۹۴ رأی، ابراهیم بداعی یا یکهزار و ۱۴ رأی، نورعلی اسدی ملردی با یکهزار و ۱۳ رأی و رمضان قاسمی با ۸۴۷ رأی سایر اعضای منتخب پل‌سفیدی‌ها برای شورای ششم هستند. مهرعلی قدیری و پروین پرتو نیز هر کدام با ۶۴۱ رأی به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند.

طالبی اتویی درباره انتخابات شورای شهر آلاشت نیز گفت: در آلاشت معروف رحمانی آلاشتی با ۳۶۰ رأی، جمشید ابراهیم‌نژاد با ۳۲۷ رأی، حمیدرضا اکبری با ۳۱۰ رأی، اسفندیار قاسم‌پور با ۲۹۶ رأی و رویا اردشیری با ۲۸۳ رأی عضو شورای ششم این شهر شدند. رامین قاسم‌نژاد با ۱۹۲ رأی و محمدحسین رشیدی با ۱۷۳ رأی اعضای علی‌البدل شورای ششم آلاشت هستند.

فرماندار سوادکوه خاطرنشان کرد: در این شهرستان حدود ۳۸ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند و بیش از ۷۰ درصد مشارکت انتخاباتی در سوادکوه ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟