مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا خطاب به لبنان: بدون اصلاحات کمکی در کار نیست


مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا خطاب به لبنان: بدون اصلاحات کمکی در کار نیست

شفقنا- جوزف بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، امروز(شنبه)، آمادگی اتحادیه اروپا برای کمک و حمایت از لبنان را اعلام کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی، بورل بعد از دیدار با میشل عون، رئیس جمهور لبنان اظهار کرد:« بدون پیشرفت پیرامون مسئله اصلاحات در لبنان که برای گذر از بحران کنونی به آن نیازمند است، […]

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا خطاب به لبنان: بدون اصلاحات کمکی در کار نیستمسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا خطاب به لبنان: بدون اصلاحات کمکی در کار نیست

شفقنا- جوزف بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، امروز(شنبه)، آمادگی اتحادیه اروپا برای کمک و حمایت از لبنان را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی، بورل بعد از دیدار با میشل عون، رئیس جمهور لبنان اظهار کرد:« بدون پیشرفت پیرامون مسئله اصلاحات در لبنان که برای گذر از بحران کنونی به آن نیازمند است، نمی توانیم کمکی ارائه دهیم. واضح است که قصد ما کمک بیشتر است، اما باید در روند اصلاحات و سرعت بخشی به آن برای گذر از وضعیت کنونی، شاهد پیشرفت باشیم».

وی به نیابت از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن، پیامی قاطعانه به تمام رهبران سیاسی لبنان فرستاد و اظهار کرد که بحران لبنان یک بحران داخلی و نه خارجی است. این بحران عواقب بسیاری برای مردم دارد و رهبران لبنان باید مسئولیت آن را بر عهده گرفته، اقدامات لازم را اتخاذ کنند و اصلاحات اساسی را فورا اجرا نمایند. تنها ممکن است توافق با صندوق بین المللی پول لبنان را از فروپاشی اقتصادی نجات دهد و وقتی برای هدردادن نیست.

بورل همچنین بر برگزاری انتخابات لبنان در زمان مقرر و به نتیجه رسیدن تحقیقات در مورد انفجار بیروت تأکید کرد.

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا ،عصر دیروز(جمعه) وارد فرودگاه بین المللی بیروت شد.

خبر را در اسپوتنیک عربی ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات