گیسومیشا احمدی به موزه دفاع مقدس می‌رود/ «خروج» روی آنتن شبکه آی فیلم


گیسومیشا احمدی به موزه دفاع مقدس می‌رود/ «خروج» روی آنتن شبکه آی فیلم

مجموعه مستند «ایران» از شبکه پرس تی وی و فیلم سینمایی خروج از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.


گیسومیشا احمدی به موزه دفاع مقدس می‌رود/ «خروج» روی آنتن شبکه آی فیلم

مجموعه مستند «ایران» از شبکه پرس تی وی و فیلم سینمایی خروج از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه این هفته «ایران» در بخش اول خود با گزارشگری گیسو میشا احمدی به بازدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رفته و جاذبه‌ها و بخش‌های مختلف این موزه به عنوان بزرگ‌ترین موزه جنگ جهان اسلام و مدرن‌ترین موزه غرب آسیا و یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران را به تصویر می‌کشد.

این برنامه همچنین در بخش دوم خود به معرفی صنایع دستی و غذایی ابرکوه در استان یزد می‌پردازد. ابرکوه طبق اعلام اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به خاطر داشتن آثار طبیعی و باستانی شاخص جزو ۱۴ شهر نمونه گردشگری ایران قرار گرفته است. این شهرستان دارای بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی است که ۱۴۳ اثر آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده. سرو ۴۵۰۰ ساله، گنبد عالی، مسجد جامع ابرکوه، گنبدخانه سیدون، یخچال عظیم خشتی و خانه صولت از جمله شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری ابرکوه به شمار می‌روند. کارگردانی بخش دوم برنامه ایران را پروین ابراهیمی برعهده دارد.

برنامه «ایران» یکشنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز دوشنبه ساعت ۱۲:۰۰، سه‌شنبه ساعت ۰۷:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۳:۰۰، پنج‌شنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۶:۰۰ و جمعه ساعت ۰۰:۰۰ روی آنتن می‌رود.

آی فیلم انگلیسی «خروج» حاتمی‌کیا را روایت می‌کند

آی‌فیلم انگلیسی که شنبه‌ها یک فیلم سینمایی ایرانی برای مخاطبانش پخش می‌کند، این هفته همزمان با اوج گیری شور انتخابات در ایران، «خروج» را برای مخاطبان انگلیسی زبان خود نمایش می‌دهد.

از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه و آتش تقی‌پور اشاره کرد.

این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیهٔ سد آب شور به اشتباه آب را روانهٔ زمین‌های کشاورزی آن‌ها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آن‌ها می‌شود. آن‌ها پس از آنکه از طریق مسئولان سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکلشان نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌جمهور بروند و مشکلشان را با او در میان بگذارند. این گروه با تراکتور از روستای خود به سمت تهران عازم می‌شوند و طولی نمی‌کشد که خبر سفر آن‌ها در تمام رسانه‌ها پخش می‌شود و... .

«خروج» امشب ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت GMT و ۰۲:۳۰ بامداد به‌وقت تهران راهی آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز در سه نوبت با فاصله شش ساعت خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس