اسامی منتخبان شورای شهر کاشمر اعلام شد


اسامی منتخبان شورای شهر کاشمر اعلام شد

مشهد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی نتایج انتخابات شورای شهر کاشمر را اعلام کرد.

مسلم ساقی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اتمام کار شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شورای شهر کاشمر به ترتیب حسن اعمی بندقرائی با هفت هزار و ۶۳۶ رای، محمد صادقی طرقی با هفت هزار و ۱۸۳ رای، علی اصغر مرادزاده با ۶ هزار و ۹۷۲ رای، میثم خزاعی فدافن با پنج هزار و ۹۴۴ رای، برات الله زارع سنجدکی با پنج هزار و ۸۳۵ رای، جواد زاده اکبر با پنج هزار و ۲۳۳ رای و علی یوسف پور با پنج هزار و ۱۴۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کاشمر انتخاب شدند.

وی افزود: حسن سیادتی گویا، نجمه سادات قرشی یزدی، مجتبی آزادمنش، فریده ساعی و شیما علی نیا فیض آبادی نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کاشمر انتخاب شدند.

فرماندار کاشمر ادامه داد: طبق آخرین آمار سامانه جامع انتخابات ۵۷ درصد واجدان شرایط رای دهی در شهرستان کاشمر در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت نمودند.

وی با تشکر از حضور حداکثری مردم کاشمر در انتخابات گفت: گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بیشترین مشارکت انتخاباتی را در این شهرستان داشتند و ۵۲ درصد شرکت کنندگان را زنان تشکیل دادند.

ساقی از عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات نیز قدردانی نمود و افزود: بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی از قبیل نماینده فرماندار، اعضای شعبه، بازرسان، ناظران شورای نگهبان و شوراهای اسلامی و محافظان امور اجرایی انتخابات را بر عهده داشتند.

۸۲ داوطلب در مهلت قانونی برای عضویت در شوراهای اسلامی شهری شهرستان کاشمر ثبت‌نام کردند و پس از بررسی صلاحیتها و انصرافها در نهایت ۵۲ نامزد انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر کاشمر وارد رقابت انتخاباتی شدند.

شمار شعبه‌های اخذ رای در این دوره از انتخابات ۷۱ شعبه بیشتر از انتخابات سال ۱۳۹۶ بود و به ۸۲ شعبه در شهرستان افزایش یافت.

۴۸ شعبه از این تعداد مربوط به اخذ آرای مردم در حوزه شهر ۱۰۰ هزار نفری کاشمر بود.

مرکز شهرستان ۱۳۸ هزار نفری کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از دو بخش و ۳۵ روستا است. ۳۸ هزار نفر از جمعیت کاشمر ساکن روستاها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق