انیمیشن لوکا 2 محصول آینده استودیوی پیکسار و سرویس دیزنی پلاس


انیمیشن لوکا 2 محصول آینده استودیوی پیکسار و سرویس دیزنی پلاس

رسانه کلیک – به دلیل استقبال فراوان تماشاگران و نظرات مثبت از سوی منتقدین، انیمیشن لوکا 2 به عنوان محصول مشترک استودیوی پیکسار و دیزنی پلاس ساخته می‌شود.   فیلم اصلی Luca در ماه ژوئن سال 2021 عرضه شده و ماجرای دو هیولای آبی جوان ایتالیایی را به تصویر می‌کشد که رویای ماجراجویی روی زمین […] نوشته انیمیشن لوکا 2 محصول آینده استودیوی پیکسار و سرویس...

رسانه کلیک – به دلیل استقبال فراوان تماشاگران و نظرات مثبت از سوی منتقدین، انیمیشن لوکا 2 به عنوان محصول مشترک استودیوی پیکسار و دیزنی پلاس ساخته می‌شود.

فیلم اصلی Luca در ماه ژوئن سال 2021 عرضه شده و ماجرای دو هیولای آبی جوان ایتالیایی را به تصویر می‌کشد که رویای ماجراجویی روی زمین را در سر دارند. این فیلم به خوبی به پایان رسید و نیازی به ساخت قسمت دوم آن وجود نداشت. با این حال، دیزنی و پیکسار با توجه به بازخوردها و اظهارنظرهای مثبت تصمیم گرفته‌اند قسمت دوم فیلم لوکا را تولید کنند.

لوکا پاگورو با ایستادگی در برابر والدین و سفر به دنیای بالا، شجاعت خود را نشان داد و به کمک دوستان خود، آلبرتو و جولیا، انسان بودن را در شهر ریویرا تجربه کرد.

سکانس پایانی فیلم نشان می‌دهد کاراکتر اصلی، ماجرای جدیدی را با ورود به مدرسه جولیا آغاز می‌کند. به بیان دیگر، لوکای جوان نه تنها جامعۀ آبی خود را ترک کرده، بلکه از آلبرتو نیز جدا می‌شود.

فیلم Luca با نمایش عالی مضامین جهانی دوستی، امید و خانواده، بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و توانست به امتیاز Certified Fresh در راتن تومیتوز دست یابد. همین امر موجب ترغیب استودیوی دیزنی برای ساخت قسمت دوم شده است.

انیمیشن لوکا 2 محصول آینده استودیوی پیکسار و سرویس دیزنی پلاس

انیمیشن لوکا 2 محصول آینده استودیوی پیکسار و سرویس دیزنی پلاسفیلم لوکا 2 احتمالا تا پایان سال 2021 به طور رسمی معرفی نمی‌شود. با این حال، کاساروسای کارگردان طی یک مصاحبه، خوش‌بینی خود را در خصوص ساخت قسمت دوم یا حتی سریال مرتبط با این محصول مشترک دیزنی و پیکسار اعلام کرده است.

قسمت اول فیلم لوکا در ژوئیه سال 2020 معرفی و کم‌تر از یک سال بعد به نمایش در آمد. با این حال گفته می‌شود که عرضه قسمت دوم برای سال 2024 برنامه ریزی شده است.

البته همانطور که می‌دانید، پیکسار قرار است در سال 2023 سه فیلم انیمیشنی تماشایی را عرضه کند (Turning Red، Lightyear و یک انیمیشن دیگر با نام نامشخص). بنابراین می‌توان انتظار داشت که لوکا 2 در بازه زمانی بین 2024 تا 2026 به نمایش گذاشته شود.

بر اساس پایان قسمت اول، دنباله فیلم لوکا می‌تواند درباره ماجراجویی شخصیت اصلی و جولیا در مدرسه جدید باشد. خط داستانی احتمالا بین مکان‌های مختلف در شمال ایتالیا از جمله خانه زیر آب و شهر پورتوروسو جابجا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر