شخصیت‌های سیاسی انتخاب رییسی را به عنوان رییس‌جمهوری تبریک گفتند


شخصیت‌های سیاسی انتخاب رییسی را به عنوان رییس‌جمهوری تبریک گفتند

تهران- ایرنا- شخصیت‌ها، مقامات و تشکل های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، عصر شنبه با اعلام نتایج نهایی شمارش آرا از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری ایران انتخاب شد. در این چارچوب، جمعی از مقام‌ها و تشکلهای سیاسی کشور روز شنبه در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

احمد توکلی در پیامی عنوان کرد: این پیروزی شگفت‌آور، بر همه اسلام خواهان وطن‌دوست و وطن دوستان عاقل و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب که با تواضع به خلق، این پیروزی را به دست مردم فهیم، یاری رساندند، و بر رییس جمهوری منتخب، مبارک باد.

رییس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت افزود: یک وجه مهم شکرگزاری آیت‌الله رییسی ارجمند بر نعمت خدمت، خدمتگزاری برای همه مردم ایران است.

توکلی خاطرنشان کرد: از یاوران پروپاقرص گرفته تا معترضانی که حتی با صندوق رأی قهر کردند، امروز، روز آشتی است. تنها مفسدان چپاولگر و ناموفق به توبه و جبران که از شفافیت و عدالت می‌گریزند، باید با آمدن شما، بر خود بلرزند.

وی بیان کرد: دیده‌بان شفافیت و عدالت، در این مسیر، در خدمت دولتی که برای ایرانی قدرتمند، مجاهدت می‌کند، خواهد بود.

بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات شکست سنگینی خورد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی با بیان اینکه باحضور پرشور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد، تاکید کرد: به مردم عزیز کشورم که این حماسه را آفریدند و آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب که خود از جنس مردم است تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: شما با حضور پرشورتان در انتخابات، بیست و هشتم خرداد سال ۱۴۰۰ را در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز تجدید بیعت با جمهوریت نظام ثبت کردید.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان موجودی کاملا حی و زنده امروز با به رخ کشاندن پشتوانه مردمی خود به جهانیان، بسیار استوارتر از پیش تمام قد در مقابل نظام سلطه ایستاده است و ذره‌ای سستی و انفعال در آن راه ندارد.

این پیام افزود: چقدر با هر بضاعتی و توانی که داشتند از همه تریبون‌های خود جار زدند که نیایید و انتخابات را تحریم کنید اما شما پایمالشان کردید و آمدید. چقدر خواستند از این نظام با انواع سیاه‌نمایی‌ها ناامیدتان کنند اما شما به ولایت‌فقیه و رهبری حکیم انقلاب اسلامی متمسک شدید و ناامید نشدید. با حضور پرشور شما در انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

حضور پرشور و مسوولانه مردم فهیم، و انقلابی در صحنه کشور

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور قدردانی کرد و اظهار کرد: بار دیگر مردم فهیم، ولایتمدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کشور حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش‌های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

این پیام خاطرنشان کرد: مردم سراسر ایران در خردادماه سال ۱۴۰۰ با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی دشمنان را دوچندان و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور عنوان کرد: همچنین این سازمان ضمن تبریک به رییس جمهوری منتخب مردم ایران آیت الله سید ابراهیم رییسی امید دارد همانطور که ایشان در سال‌های متمادی در مسئولیت‌های مختلف منشاء تحول و کارآمدی بوده اند، به پشتوانه این حرکت عظیم ملت، دولت قوی، مسئولیت‌پذیر و پرکار برای حل مسائل و مشکلات موجود شکل داده و در این مسیر تداوم توفیق را برای دولت سیزدهم مسئلت می‌کند. بی‌تردید توجه به تقویت پیشرفت حوزه سلامت که از اولویت‌های اقتدار ملی شناخته می‌شود، در این مسیر راهگشا خواهد بود.

پیروزی دیگری در کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت شد

علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان‌ها در پیامی اظهار کرد: اینک که با مدد و نصرت الهی و در سایه رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله المللی) و حضور گسترده و سلحشورانه امت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی در عرصه انتخابات اخیر، پیروزی دیگری در کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت و جایگاه مردم سالاری دینی با تمام ابعاد و عظمت آن در چشم جهانیان متجلی شد.

این پیام افزود: این پیروزی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و امت واحد اسلامی ایران و حضرت عالی بعنوان رییس جمهوری منتخب مردم صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

رییس شورای عالی استان‌ها عنوان کرد: دوام توفیقات جناب مستطابتان را در راه تحقق اهداف و اعتلای روز افزون جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت بی‌دریغ و موثر به این مردم شریف و قدرشناس را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

مردم صبور و فهیم پیروز اصلی این میدان خطیر

سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریکی به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی نوشت: حضور حماسه‌ساز امت مؤمن، ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی و رای اعتماد قاطع به مدیری کارآمد و باکفایت از سلاله پیامبر(ص) موجی از سرور و خوشحالی و امیدواری را در جامعه ایجاد کرد. یقیناً پیروز اصلی این میدان خطیر مردم صبور و فهیم ما هستند که در نبردی احزاب گونه، خصم زبون و کینه‌توز را با رای هوشمندانه خود خوار و مفتضح ساختند.

وی عنوان کرد: اینجانب ضمن تبریک به جنابعالی برای کسب افتخار خدمتگزاری در میدان وسیع مدیریت اجرایی کشور، امیدوارم در دوره ریاست جنابعالی با توجه به کارنامه درخشان مدیریتی در چهار دهه اخیر و روحیه دلسوزی و مردمی و انشاالله با تشکیل کابینه‌ای جوان، حزب اللهی و دارای کفایت مدیریتی و نیز با تکیه بر پشتوانه عظیم مردم و ظرفیت‌های موجود در میان نخبگان جوان، ملت بزرگوار و مقاوم ما طعم شیرین رفاه، آسایش و پیشرفت را در گام دوم انقلاب چشیده و شاهد برچیده شدن بساط فقر و فساد و تبعیض در جامعه و گسترش عدالت اجتماعی توأم با فضای اخلاقی و معنوی باشند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از ملت بزرگ و سرافراز ایران که در این برهه حساس دعوت پیامبرگونه رهبر محبوب خود را استجابت کردند و با وحدت و انسجام ملی، حماسه باشکوهی را خلق و برگ زرینی را در صفحات تاریخ این سرزمین رقم زدند، تشکر و قدردانی کنم و برای رهبر حکیم انقلاب اسلامی که بصیرت بخش آحاد مردم برای حضور دشمن شکن بودند صحت و عزّت علی الدوام را مسألت می‌کنم.

وصف‌ناپذیری اقتدار و عزت و اراده خلل‌ناپذیری که ملت شریف ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت حماسه انتخابات ۲۸ خرداد، در پیام تبریکی به آیت‌الله رییسی عنوان کرد: سلام خدا بر شما که شایستگی خود را برای دریافت سلام و رحمت الهی به اثبات رساندید.

وی خاطرنشان کرد: جشن حماسی انتخابات در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، ‌ بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: مشارکت گسترده و پرشور، و حضور مشتاقانه مردم در مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صف‌های طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور، و از همه‌ قشرهای اجتماعی، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی بود و ایران و ایرانی را در آزمون میدان عمل، سرافراز و روسفید کرد.

آقاجانپور عنوان کرد: اقتدار و عزت و اراده خلل‌ناپذیری که ملت شریف ایران در میان آتشبار جنگ‌روانی دشمنان، با حضور حماسی در این عرصه‌ تعیین‌کننده نشان داد، از چنان اهمیتی برخوردار است که با هیچ بیان معمولی و متعارفی نمی‌توان آن را توصیف کرد.

وی در این پیام این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران، و رییس جمهوری منتخب حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی تبریک گفت و برای موفقیت ایشان در ادای امانت و مسئولیت بسیار مهمی که بر عهده گرفته‌اند دعا کرد.

امیدواریم دولت جدید بتواند از انبوه مسایل و مشکلات و کاستی‌ها بکاهد

جامعه روحانیت مبارز در پیامی، این پیروزی را که مصداق نصرت الهی است، به ملت شریف ایران و نیز به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که با هدایت و راهبری در یکی از حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب، راه روشن بصیرت و حقیقت را پیش پای همگان گذاردند و نیز به حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی که به حق شخصیتی شایسته و «منتخبی اصلح» هستند تبریک گفت و از همه مراجع عظام تقلید، روحانیت معظم و کنش‌گران سیاسی و برگزار کنندگان انتخابات، که زمینه حضور حماسی مردم را فراهم کردند، تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که «دولت جدید» با همت و اراده جهادی و با حضور مدیران شایسته و کارآمد شکل گرفته و بتواند از انبوه مسایل و مشکلات و کاستی‌های اقتصادی و اجتماعی که در سالیان گذشته گریبانگیر این ملت مقاوم و نجیب بوده بکاهد.

انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری، نقطه عطفی مهم برای ملت ما در گام دوم انقلاب

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پیام تبریکی به آیت اللّه رییسی در پی پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نقطه عطفی مهم برای ملت ما در گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: استکبار جهانی و عناصر وابسته داخلی آنها هر آنچه ترفند، توطئه و تخریب داشتند برای تحریم این انتخابات به‌کار بردند اما ملت هوشیار و قهرمان ایران با صفوف فشرده از صبح زود تا پاسی پس از نیمه شب، در پای صندوق‌های رأی، سرود نه به آمریکا و همپالگی‌هایش را در سراسر کشور اسلامی ایران طنین‌انداز کرد و با رأی حدود ۵۰ درصدی خود، امنیت ملی، تقویت اقتدار ملی و تحقق مردم‌سالاری اسلامی را تضمین دوباره کرد و به ندای رهبر اندیشمند و آینده‌نگر خود لبیک گفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: مردم یکبار دیگر به پای صندوق‌ رأی آمدند تا به منفی‌گویان و یأس‌آوران، جریان‌های لیبرالی، اصلاح‌طلب و افراطی نه بگویند و گفتند.

بادامچیان تصریح کرد: پیام این انتخابات، حمایت از خط عزت، حکمت و مصلحت در روابط بین‌الملل، و نفی سازش‌ها بود و پیام دیگر آن امید به حل مشکلات ملت، و ایجاد دولتی مردمی و قوی برای ایرانی آباد، شاد و مستقل توأم با رفاه عادلانه بود.

حزب موتلفه این پیروزی را به رییس جمهوری منتخب ملت، آیت‌الله رییسی صمیمانه تبریک می‌گوید و ضمن دعا برای موفقیت کامل ایشان آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت اعلام می‌دارد. ان شاءالله با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از جمله، امکانات گسترده جغرافیایی و نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و تجربه آموخته، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و عبادی برای حل مشکلات کشور را آغاز خواهید کرد تا ایران عزیز در مسیر پیشرفت و توسعه و جهش و رونق اقتصادی به قله‌ها دست یابد.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت