آرای ماخوذه ریاست جمهوری در هرمزگان اعلام شد


آرای ماخوذه ریاست جمهوری در هرمزگان اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان سید ابراهیم رئیسی با 436 هزار و 164 رای بالاتر از همه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی رئوفی ظهر شنبه با بیان اینکه میزان مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۸.۱۱ درصد تاکنون به ثبت رسیده است، بیان داشت: میزان مشارکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هرمزگان ۵۶.۵۲ درصد بوده است.
وی با اعلام مشارکت ۵۸.۱۱ درصدی مردم استان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: از مجموع ۶۹۱ هزار و ۴۰۷ رای ماخوذه، سید ابراهیم رئیسی با ۴۳۶ هزار و ۱۶۴ رای بیشترین میزان رای هرمزگانی ها را به خود اختصاص داد.
وی افزود: محسن رضایی میرقائد با ۶۱ هزار و ۱۴۸ رای، عبدالناصر همتی با ۵۳ هزار و ۲۳۰ رای و امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۲۰ هزار و ۶۱۲ رای به ترتیب در رتبه های بعدی میزان آرای کسب شده قرار گرفتند.
رئوفی گفت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۵۸.۱۱ درصد بوده است که شهرستان حاجی آباد با ۷۹.۶۰ درصد بیشترین آمار مشارکت و بندرعباس با ۵۰.۲۱ درصد کمترین مشارکت را در انتخابات ریاست جمهوری داشته است.
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان، تعداد واجدان رای در استان را یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۸۶۹ نفر اعلام کرد و با اشاره به امار میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۶۷۲ هزار و ۴۸۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی معادل ۵۶.۵۲ درصد واجدان شرایط رای در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.
وی ادامه داد: بیشترین آمار مشارکت با ۷۸.۷۵ درصد مربوط به شهرستان حاجی آباد و کمترین مشارکت متعلق به شهر بندرعباس با ۴۹.۲۳ درصد است.

48

کد خبر 1527100

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا