منتخبین شورای شهرهای نوشهر، کجور و پول مشخص شدند


منتخبین شورای شهرهای نوشهر، کجور و پول مشخص شدند

نوشهر - ایرنا - منتخبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای نوشهر ، کجور و پول پس از پایان شمارش آرای ماخوذه در این حوزه‌ها مشخص شد.

فرماندار نوشهر در خصوص نتایج این انتخابات گفت: پس از شمارش نهایی آرای ماخوذه ، پنج منتخب شهر نوشهر و پنج منتخب برای هر یک از شهرهای پول و کجور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص شدند.

سعید یزدانی افزود : براساس آرای شمارش شده در شهر بندری نوشهر ، صادق شیر جنگ با چهار هزار و ۷۶۷ رای ، محمد صالح خوبی با سه هزار و ۷۲۲ رای ، علی اسلامی چلندر با ۲ هزار و ۹۹۸ رای ، رضا رحتمی با ۲ هزار و ۶۷۳ رای و سید جعفر موسوی زاده پول با ۲ هزار و ۶۶۵ رای حائز اکثریت آرا شدند و به عنوان پنج نفر اول مشخص شدند.

به گفته وی ، امیر حسین بالی لاشکی با ۲ هزار و ۵۲۰ رای ، جمیله هاشمی با ۲ هزار و ۲۸۴ رای و محمد بیژنی کوشکک با ۲ هزار و ۲۷۴ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.

۴۵ نامزد در ششمین دروه انتخابات شوراهای اسلامی شهر نوشهر ۲۸ خرداد با یکدیگر رقابت کردند.

فرماندار نوشهر همچنین به نتایح شمارش آرای شهرهای کجور و پول اشاره کرد و گفت: در شهر کجور فرمان سیاه سرانی با یکهزار و ۲۹ رای ، محمدسجاد رستمی کجوری با ۹۲۲ رای ، زینت کاظمی نازی با ۸۲۰ رای، زهرا جعفری کجور با ۷۹۴ رای و صمد خداوردی با ۷۳۵ رای پنج منتخب این شهر مشخص شدند.

به گفته وی، علی اصغر بنی شیخ الاسلام با ۳۳۸ رای و مجید خزایی هم با ۱۹۷ رای به عنوان علی البدل شورای اسلامی شهر کجور انتخاب شدند.

در شهر کجور ۱۰ نامزد برای کسب کرسی های شورا روز گذشته رقابت کردند.

یزدانی افزود: در شهر پول هم عبدالله دیوج با ۵۰۱ رای ، رضا رحیمی با ۴۳۶ رای ، محمد ناظمی با ۳۹۴ رای ، سید عطا فاضل با ۳۹۳ رای و محمد رضا خزایی با ۳۵۷ رای منتخبین شورای اسلامی شهر پول هستند.

به گفته وی، رستم ترک کجوری با ۷۱۳ رای و حسین جعفری کجور هم با ۶۴۶ رای اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر پول انتخاب شدند.

در این دوره از انتخابات شهر پول هم ۱۰ نامزد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در