آینده روشن برای مردم و جوانان


آینده روشن برای مردم و جوانان

تهران- ایرنا- امروز دیگر زمان همکاری و حل ریشه‌ای مشکلات مردم، یعنی همان ولی نعمتان انقلاب و نظام است تا با مدیریت بهینه امور و امید و تکیه بر توان داخلی، آینده‌ای روشن را برای مردم و خصوصاً جوانان غیور و مستعد کار و کوشش و نو آوری رقم بزنیم.

اکنون که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به رغم تلاشها و فشارهای دشمنان، با حضور چشمگیر مردم در این مقطع حساس برگزار شده، لازم است از تلاش‌های صبورانه، جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی، کمال تشکر را داشته باشیم.

آنها با وجود فشارهای شدید عده‌ای و با تحلیل و افکار خاص، صحنه انتخابات را ترک ننموده و خود را نامزد پوششی فرض نکرده و تا آخر رقابت‌های انتخاباتی، با انرژی، باور و جدیت در صحنه باقی ماندند، تا انتخابات ۱۴۰۰، علیرغم تبلیغات چندین ماهه و سنگین دشمنان، رنگ و بوی واقعی و رقابتی به خود بگیرد و درصد مشارکت، از پیش بینی‌های رایج بالاتر برود.

آقای دکتر همتی هم به این معنا کمک کردند، زیرا ضدانقلاب و دشمنان کشور، انتخابات را تحریم و عده ای هم متاسفانه در داخل، ناآگاهانه، و یا از سر غفلت، شعار رای، بی رای را سر می‌دادند. سران جبهه اصلاحات هم با توجه به انتقاد و نارضایتی اقشار مختلف مردم از عملکرد دولت و تاثیرگذاری گرانی ها و نابسامانی‌ها بر روی زندگی روزمره شهروندان حاضر نبودند آبروی خود را به خطر بیاندازند و رسمآ و با عنوان جبهه اصلاحات به میدان بیایند و تنها به این بسنده کردند که تعدادی از احزاب و افراد خاص را ترغیب به حمایت از آقای همتی نمایند که نتیجه این فرایند، برای عدم رای آوری آقای همتی که خود عضوی از دولت مستقر به حساب می‌آمد، کافی می‌نمود و از قبل هم قابل پیش بینی بود.

بنابر این، حضور این سه رقیب برای جناب آقای رئیسی، امداد الهی به حساب آمده و یقیناً باید گفت اینها خود را به گونه ای دانسته، یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط ردصلاحیت‌ها، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، ولو وزارت کشور هم قبول نمی‌کرد، یقینا چالش بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود می‌آمد.

باید خداوند متعال را شاکر باشیم که مانند همیشه، مردم عزیز از تمامیت ایران سربلند، دفاع کرده و دشمنان را مایوس نمودند. از امروز دیگر زمان همکاری و حل ریشه ای مشکلات مردم، یعنی همان ولی نعمتان انقلاب و نظام است تا با مدیریت بهینه امور و امید و تکیه بر توان داخلی، آینده‌ای روشن را برای مردم و خصوصاً جوانان غیور و مستعد کار و کوشش و نو آوری رقم بزنیم. در صورتی که اینگونه شود در انتخابات چهار سال بعد با حضور حداکثری مردم و انتخاب دولت قوی و مردمی و اقبال دوباره به رئیس جمهور منتخب روبرو خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس