امام جمعه تبریز به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت


امام جمعه تبریز به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت

تبریز - ایرنا - نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، انتخاب حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم.

حماسه آفرینی ملت سرافزار و بزرگ ایران با حضور پُر شکوه در پای صندوق‌های رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وحدت، انسجام ملی و چهره‌ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت این مرز و بوم را تقویت و دشمنان ملت را در انجام توطئه هایشان ناامید ساخت.

لبیک گویی مردم آگاه و کم‌نظیر ایران به، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز حماسه سیاسی فراموش نشدنی را بار دیگر به ارمغان آورد؛ به حق پیروز این میدان هم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

مایه مسرت و خوشحالی است که حضرتعالی در آستانه میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با کسب رأی اعتماد ملت، هشتمین رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدید؛ با تبریک این پیروزی از طرف مردم خطه آذربایجان شرقی یقین میدانیم که استقرار دولت قوی و مردمی جنابعالی در گام دوم انقلاب تحقق بخش گفتمان رهبری برای توسعه عدالت و پیشرفت و حل مشکلات کشور سربلندمان بر مبنای مردم سالاری دینی خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روزافزون؛ سربلندی حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز»

رای‌گیری برای انتخابات ۲۸ خرداد در سه هزار و ۵۲۱ شعبه اخذ رای آذربایجان شرقی انجام شد و بر اساس اعلام سامانه ملی ثبت احوال، سه میلیون و ۴۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل