نظام جمهوری اسلامی یک پیچ تاریخی را پشت سر گذاشت


نظام جمهوری اسلامی یک پیچ تاریخی را پشت سر گذاشت

دزفول-ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج دزفول با قدردانی از حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای و ناکامی تحریم کنندگان انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی یک پیچ تاریخی را پشت سر گذاشت.

حجت الاسلام نصرت امرایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موج سنگین و کمرشکن تورم، ناکارآمدی و بی‌مهری‌های مسوولان زخم‌هایی بر زندگی مردم گذاشت اما در اراده پولادین ملت خللی وارد نکرد.
وی با بیان اینکه مردم با کمترین فعالیت میدانی مرسوم نامزدها به دلیل شیوع کرونا، دشمن را ناکام گذاشتند، ادامه داد: ملت ایران اخلاق مداری و دعوت‌های عقلانی، استدلالی، ارزشی و توجه به سرمایه معنوی را بر تحریم انتخاباتی و نمایش رسانه‌های خارجی غلبه دادند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول با تاکید بر اینکه ایران عزت خود را با انتخابات حفظ کرد، اظهارداشت: کلاس سیاسی مردم ایران چند رتبه بالاتر رفت.

وی به ملت فهیم ایران اسلامی و همه عزیزانی که شب و روز برای سرافرازی نظام و تشکیل دولت انقلابی تلاش کردند، تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد این انقلاب به انقلاب جهانی امام زمان (عچ) متصل شود.
حجت الاسلام امرایی از تمام بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول به ویژه هادیان سیاسی که جهت روشنگری و هدایت سیاسی نهایت تلاش خود را عرضه داشتند، قدردانی کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه با پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز همزمان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق