مردم کهگیلویه و بویراحمد وظیفه سیاسی خود را به شایستگی انجام دادند 


مردم کهگیلویه و بویراحمد وظیفه سیاسی خود را به شایستگی انجام دادند 

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج روز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مردم این استان باز هم در شرایط سخت کرونایی پرافتخار و باشکوه حاضر شده و وظیفه مهم سیاسی خویش را به شایستگی انجام دادند و آفرین بر این مردم غیرتمند باد.

در بیانیه آیت الله سید نصیر حسینی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: اینجانب از حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت قدردانی می کنم.

در ادامه این بیانیه اظهار شده است: باز هم خداوند باری تعالی را سپاسگزاریم که توفیق حماسه ‌ای دیگر را برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور به این ملت عطا فرمود.

در این بیانیه عنوان شده است: این جشن پیروزی و مجاهدت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و منتخبان به ویژه آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک می گویم.

در پایان این بیانیه آمده است: از عوامل اجرایی و نظارت انتخابات، استاندار، شورای تأمین، شورای نگهبان، فرمانداران و بخشداران تشکر می کنم.

سید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس