منتخبان شهرهای علی‌آباد کتول، فاضل‌آباد، مزرعه و سنگدوین مشخص شدند


منتخبان شهرهای علی‌آباد کتول، فاضل‌آباد، مزرعه و سنگدوین مشخص شدند

گرگان - ایرنا - فرماندار شهرستان علی‌آباد گفت که نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهرهای علی‌آبادکتول، فاضل‌آباد، مزرعه و سنگدوین با اتمام شمارش آرا مشخص و اعضای اصلی و علی‌البدل شورای این شهرها به انتخاب مردم برگزیده شدند.

مجتبی جمال‌لیوانی شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفت منتخب اصلی مردم شهر علی‌آبادکتول در روز بیست و هشتم خرداد امسال به ترتیب محمود زنگانه با ۴ هزار و ۸۴۳ رای، مرتضی شکی با سه هزار و ۷۳۸رای، مهدی شکی با سه هزار و ۶۴۳ رای، حسن زنگانه با سه هزار و ۶۱۲ رای، سیدمحمود حسینی با سه هزار و ۵۹۶ رای، فریبا مجیدی با سه هزار و ۴۶۲ رای و روح‌الله نظری با سه هزار و ۱۸۶ رای هستند.

وی بیان کرد: همچنین وحیده مزیدی با سه هزار و ۱۷۵ رای، هادی امین با ۲ هزار و ۹۵۶ رای، حسن منتظری با ۲ هزار و ۵۳۸ رای، محمدمهدی سرگزی با ۲ هزا رو ۴۹۵ رای و فائزه رضایی با ۲ هزار و ۴۸۴ رای اعضای علی‌البدل منتخب شهر علی‌آباد کتول هستند.

وی با بیان این که این شهرستان در مجموع ۱۰۲ هزار واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۱۴۰۰ داشت یادآور شد: صلاحیت ۳۷ نفر برای انتخابات شورای شهر علی آباد کتول تایید شده بود.

فرماندار شهرستان علی‌آباد گفت: مردم شهر فاضل‌آباد نیز از میان ۲۲ نامزد شورای شهر در ۱۷ شعبه اخذ رای، سیدحسن حسینی را با ۲ هزار و ۴۱۱ رای، حسینعلی حاجی‌بکلو را با ۲ هزار و ۶۳ رای، سیدمهدی حکیمی را با ۲ هزار و ۴۱ رای، جسینعلی دیلم‌کتولی را با یک هزار و ۹۷۶ رای و ایرج محمدی را با یک هزار و ۷۹۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر خود انتخاب کردند.

جمال‌لیوانی خاطرنشان کرد: همچنین عباس ولی با هزار و ۶۴۴ رای، وحید دنکوب با هزار و ۴۴۴ رای و زهره صادقی با هزار و ۴۲۰ رای اعضای علی‌البدل شورای شهر فاضل آباد شدند.

وی در خصوص اعضای منتخب مردم در شورای شهر سنگدوین گفت: در این شهر نیز ۱۱ نفر با هم رقابت کردند که در پایان حسن جلالی با هزار و ۵۶ رای، علیرضا سوخته‌سرایی با ۷۶۸ رای، علی علمی با ۷۱۱ رای، نوری رفتاری با ۶۹۹ رای و مهدی لکزایی با ۶۶۴ رای به عنوان اعضای اصلی و همچنین بهرام نارویی با ۶۵۲ رای، محمدرضا پلنگ‌سنگدوینی با ۵۷۱ رای و مجید مولایی با ۵۶۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شناخته شدند.

وی در خصوص اعضای اصلی و علی‌البدل شهر مزرعه گفت: در این شهر ولی‌الله غیجی با ۸۸۴ رای، علی کردکتولی با ۸۸۲ رای، علیرضا کتولی با ۸۱۴ رای، محمد اعظمی با ۷۶۹ رای و فاطمه‌السادات سیدکتولی با ۵۰۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای ششم انتخاب کردند.

فرماندار شهرستان علی‌آباد گفت: همچنین سحر قوامی با ۱۷۵ رای و ولی‌الله کردکتولی با ۱۷۲ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شهر مزرعه معرفی شدند.

جمال‌لیوانی تصریح کرد: در شهر مزرعه در مجموع ۷ نامزد برای ورود به شورای شهر با هم به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: با توجه به این که تعداد نامزدهای مزرعه از تعداد اعضای اصلی ۲ نفر بیشتر بود، مشکلی برای برگزاری انتخابات در این شهر نبود و مردم پنج نفر را به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر باقی مانده را به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب کردند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار ‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟