منتخبین شورای اسلامی شهرهای نور ، رویان و ایزدشهر مشخص شدند


منتخبین شورای اسلامی شهرهای نور ، رویان و ایزدشهر مشخص شدند

نوشهر - ایرنا - فرماندار نور گفت: پس از اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرهای نور، رویان ، ایزدشهر ، بلده و چمستان منتخبین شورای اسلامی این شهرها مشخص شدند.

علی شادمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۸۲ نامزد در شهرهای ایزدشهر، رویان، بلده، نور و چمستان روز ۲۸ خرداد برای دستیابی به کرسی های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت کردند.

وی گفت : پس از پایان شمارش آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه شهر نور ، فرشاد اسدی با سه هزار و ۴۳۰ رای رای ، رسول شیخ با سه هزار و ۲۳۹ رای ، ابراهیم محسنی با ۲ هزار و ۹۷۰ رای ، رستم عبدی با ۲ هزار و ۷۸۷ رای و معین صادقی نیز با ۲ هزار و ۷۴۷ رای به عنوان پنج منتخب اصلی شورای این شهر انتخاب شدند.

وی افزود : همچنین فرنام فخاری با ۲ هزار و ۵۷۳ رای ، مصطفی تقوایی با ۲ هزار و ۳۸۶ رای و مسعود یوسفی با ۲ هزار و ۴۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر نور انتخاب شدند.

فرماندار نور ادامه داد: در شهر ایزدشهر نیز رضا حسین زاده با یکهزار و ۵۴۴ رای ، حسین غلامی با یکهزار و ۳۸۰ رای ، سیدمرتضی حسینی با یکهزار و ۱۱۱ رای ، فرشید زاغ پشت با یکهزار و ۹۳ رای، سیف الله هاشمی با یکهزار و ۵۹ رای به عنوان منتخبین شورای این شهر انتخاب شدند.

به گفته وی، سمیه حسین زاده با ۹۷۱ رای، قاسم حسین پور با ۹۵۲ رای و گلناز اقبالی نیز با ۹۵۰ رای به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند.

شادمان اظهار داشت: در شهر بلده هم سیدسعید حسینی با ۳۹۴ رای، عباس عماد با ۳۱۵ رای ، مجتبی حسین پور با ۳۰۴ رای ، حامدکیانی با ۳۰۰ رای، مهدی سپهری با ۲۵۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند

وی گفت: بر این اساس علی اکبراحمدیان با ۲۱۰ رای، مجتبی اسدی با ۱۷۱ رای و مصطفی شعبان زاده نیز با ۱۳۹ رای اعضای علی البدل این شهر از سوی مردم انتخاب شدند.

شامان همچنین به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر چمستان اشاره کرد و گفت: پس از شمارش آرا ماخوذه غلامرضا توکلی با ۲ هزار و ۱۱۱ رای ، اسماعیل توکلی با یکهزار و ۸۰۰ رای ، حسن میثاقی با یکهزار و ۷۴۰ رای ، زینب حسین زاده با یکهزار و ۷۲۵ رای و صادق کیانی با یکهزار و ۶۸۸ رای به عنوان منتخبین شورای این شهر حائز اکثریت ارا شدند.

وی افزود: سیدجوادحیدری با یک هزار و ۵۴۲ رای ، مرتضی قلی پور با یک هزار و ۴۱۳ رای و سیدعلی موسوی با یک هزار و ۳۴۸ رای اعضای علی البدل هستند.

فرماندار نور گفت : در شهر رویان هم محمدعلی رضایی با یکهزار و ۲۴۹ رای ، کام بخش سالاریان با یکهزار و ۱۶۰ رای، حسین دیوسالار با یکهزار و ۱۶۱ رای، مجید ترابی گودرزی با یکهزار و ۷۶ رای و مرتضی درویش با یکهزار ۲۵ رای منتخبین مردم برای شورای ششم این شهر شدند.

به گفته وی، فخری مازندرانی با ۹۹۱ رای ، محمدرضا بابایی با ۹۱۹ رای و بیژن قائمی هم با ۸۲۱ رای منتخبین علی البدل شهر رویان هستند.

فرماندار نور با اشاره به مشارکت ۸۹ درصدی واجدین شرایط رای در این شهرستان گفت: از مجموع حدود ۸۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات امسال در این شهرستان تعداد ۷۷ هزار و ۹۲۷ نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: با این مشارکت پرشور و حداکثری مردم شهرستان، نور رتبه سوم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان به خود اختصاص داد.

شهرستان نور ۱۲۱ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !