بمب جدید در راه الهلال ؛ ستاره اروپایی جدیدترین گزینه رقیب استقلال


بمب جدید در راه الهلال ؛ ستاره اروپایی جدیدترین گزینه رقیب استقلال

پیزی ، هافبک برزیلی تیم بنفیکا پس از اختلاف با ژسوس ، سرمربی تیمش حالا در رادار تیم الهلال ، رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده است. نوشته بمب جدید در راه الهلال ؛ ستاره اروپایی جدیدترین گزینه رقیب استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بمب جدید در راه الهلال ؛ ستاره اروپایی جدیدترین گزینه رقیب استقلال

پیزی ، هافبک برزیلی بنفیکا ، جدیدترین گزینه نقل و انتقالات الهلال عربستان
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۰
بمب جدید در راه الهلال ؛ ستاره اروپایی جدیدترین گزینه رقیب استقلال

پیزی ، هافبک برزیلی تیم بنفیکا پس از اختلاف با ژسوس ، سرمربی تیمش حالا در رادار تیم الهلال ، رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال الهلال در راستای تقویت تیم خود برای فصل بعد، به سراغ لوئیس میگوئل فرناندس هافبک تهاجمی بنفیکا پرتغال ملقب به پیزی رفته است. بازیکنی که در فصل گذشته ۴۹ بار برای تیمش به میدان رفت و موفق شد ۱۶ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل نیز داد.

روزنامه رکورد پرتغال نوشت که در پی اختلافات میان ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی بنفیکا و پیزی، این باشگاه به هافبک ۳۱ ساله خود اجازه داده است تا از این تیم جدا شود و همین مسئله امیدهای الهلال برای جذب این بازیکن را افزایش داده است.

الهلال که به احتمال زیاد در این تابستان شاهد جدایی هافبک ایتالیایی خود سباستین جووینکو خواهد بود، در پی یافتن جایگزین مناسبی برای این بازیکن است و به همین دلیل آنها قصد دارند تا پیزی را به خدمت بگیرند.

این بازیکن که سابقه حضور در اتلتیکو مادرید، اسپانیول و دپورتیوو لاکرونیا را نیز در کارنامه دارد، ۱۷ بار برای تیم ملی پرتغال به میدان رفته و به همراه این تیم در جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۱۷ شرکت کرد. حالا او به گزینه الهلال تبدیل شده و در صورت حضور در این تیم، مقابل استقلال به میدان می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟