منتخبان شورای شهر گناباد چه کسانی هستند؟


منتخبان شورای شهر گناباد چه کسانی هستند؟

فرماندار گناباد گفت: بیش از 70 درصد مردم شهرستان گناباد در انتخابات شورای شهر شرکت کرده و منتخبان خود را راهی شورای اسلامی شهر گناباد کردند.

حامد قربانی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: در شهرستان گناباد ۶۳ هزار و ۴۹۰ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۵۲۵ نفر در اتنخابات شرکت کرده و مشارکت بیش از ۷۰ درصد را رقم زدند.

قربانی اظهار کرد: در حوزه شهر گناباد ۳۵ شعبه اخذ رأی داشتیم که بر مبنای پراکنش جغرافیایی و الزامات مربوط بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امسال تعداد شعب اخذ رأی افزایش پیدا کرد.

وی گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گناباد، ۳۷ کاندیدا با یکدیدگر به رقابت پرداختند که از این میان آقایان مهدی صفاری شهری با ۴۶۴۴ رأی، مهران حسین‌زاده گنابادی با ۳۴۳۲ رأی، سعید فولادی با ۲۹۶۸ رأی، علی‌رضا طییی نوقابی با ۲۷۹۶ رأی و علی‌رضا موحد با کسب ۲۷۲۹ رأی به عنوان اعضای اصلی و آقای محمد صابری نوقابی با ۲۵۰۹ رأی به عنوان عضو علی‌البدل اول انتخاب شدند.

قربانی افزود: در حوزه شهر بیدخت ۱۶ نفر داوطلب داشتیم که آقایان احمد علی‌اصغری با ۶۹۱ رأی، محمد حیدری با ۵۹۰ رأی، حسین قاسم‌زاده بیدختی با ۵۶۷ رأی، حسن افکار بیدختی با ۴۷۴ رأی و مرتضی دهقانی بیدختی با ۴۵۱ رأی به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی شهر بیدخت راه یافتند و آقای فرشاد میثمی نیز به عنوان عضو علی‌البدل اول انتخاب شد.

وی ادامه داد: در شهر کاخک نیز با ۵ شعبه اخذ رأی، ۱۵ داوطلب خود را در معرض آرای مردم قرار دادند که در نهایت حمید مقیمیان با کسب ۱۴۰۹ رأی، رضا مقیمی با ۸۶۵ رأی، محمد نجاریان کاخکی با ۷۲۱ رأی، محمدرضا جعفری با ۵۷۹ رأی و محمد وفایی کاخکی با ۴۸۵ رأی اعضای اصلی منتخب مردم بودند و محمد خیاط‌ کاخکی نیز عضو علی‌البدل اول شهر انتخاب شد.

قربانی اظهار کرد: یکی دیگر از حوزه‌های شهری حوزه انتخاباتی شهر روشناوند بود که در این شهر ۳ شعبه اخذ رأی داشتیم و از میان ۱۰ داوطلب حاضر در گردونه رقابت انتخابات شورای اسلامی آقایان اسماعیل کرمی با ۸۴۵ رأی، یداله شریفی روشناوند با ۷۱۹ رأی، محمد سلمانی با ۶۶۸ رأی، محسن قاسمی روشناوندی با ۶۴۵ رأی و خانم نجمه امامی روشناوند با ۶۲۲ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و آقای یحیی شریفی نیز با کسب ۳۸۴ رأی عضو علی‌البدل اول انتخاب شد.

وی بیان کرد: در انتخابات ۲۸ مرداد ماه حدود ۲۲۰۰ نفر عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی، نظارتی و بازرسان با رعایت موازین بهداشتی در کنار مأموران بهداشتی کار خود را از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به نحو احسن انجام دادند و خوشبختانه این انتخابات در جوی آرام و بدون هرگونه حاشیه و تنشی برگزار شد.

فرماندار گناباد تصریح کرد: یکی از نکات قابل‌ توجه این انتخابات، مشارکت همه‌ اقشار بود به طوری که مشارکت نسبت به انتخابات گذشته بیشتر و چشمگیرتر بود و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از ساعات ابتدایی انتخابات و استمرار آن تا ساعات پایانی در نوع خود بی‌نظیر بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !