آغاز تزریق نوبت دوم واکسن «سینوفارم» از فردا در شیراز


آغاز تزریق نوبت دوم واکسن «سینوفارم» از فردا در شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که با توجه به ورود سهمیه واکسن سینوفارم، تزریق نوبت دوم این واکسن به افراد از یکشنبه 30 خرداد آغاز می‌شود.

عبدالرسول همتی شامگاه شنبه ۲۹ خرداد، اعلام کرد: روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد طبق نوبت دهی پیامکی که در حال انجام است، آن گروه از شهروندان شیرازی که نوبت نخست واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند، نوبت دوم واکسن خود را دریافت می‌کنند.

همتی با بیان این خبر به افرادی که توانایی حرکتی برای حضور در مراکز واکسیناسیون ندارند و پیامک نوبت دهی را دریافت کرده‌اند، اعلام کرد: این افراد می‌توانند برای تزریق نوبت دوم واکسن«سینوفارم» به دو مرکز خودرویی تزریق واکسن به نشانی بلوار حسینی الهاشمی، پارک کوهستانی دراک یا ورزشگاه پارس واقع در میانرود مراجعه کنند.

او با بیان اینکه تزریق واکسن در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود، تاکید کرد: برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی، و همچنین رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، حتما طبق پیامک نوبت دهی به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه تمام مراکز تزریق واکسن کووید۱۹ برای افرادی که پیامک نوبت دهی نوبت دوم سینوفارم دریافت کرده‌اند، فعال است، اعلام کرد: تزریق نوبت دوم واکسن سینوفارم در شهرستان‌های استان نیز در روزهای دوشنبه ۳۱ خرداد و سه‌شنبه یکم تیر سال جاری انجام می‌شود.

همتی افزود: افرادی که نوبت نخست را در مراکز واکسیناسیون خودرویی دریافت کرده‌اند، طبق تاریخی که در پیامک ارسالی به آنها اعلام شده، به آن مراکز برای دریافت نوبت دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی