اعضای منتخب شورای اسلامی شهر قشم معرفی شدند


اعضای منتخب شورای اسلامی شهر قشم معرفی شدند

قشم- ایرنا- فرماندار قشم گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قشم با اتمام شمارش آرا مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

علیرضا نصری شامگاه شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: اعضای اصلی منتخب شورای شهر قشم شامل محمدرضا اسلامی با سه هزار و ۱۳۰ رای، حبیب بازماندگان قشمی با ۲ هزار و ۷۰۹ رای، بی بی مریم پیرزنده با ۲ هزار و سه رای، احمد شب تاریانی با یکهزار و ۸۳۶ رای و مریم خادمی با یکهزار و ۸۰۹ رای هستند.

وی افزود: اعضای علی البدل شورای شهر قشم هم حسن عبایی هرمزی با یکهزار و ۵۸۶ رای، محمود درویشی نخل ابراهیمی با یکهزار و ۵۷۷ رای و لمیاء استوی قشمی با یکهزار و ۵۴۶ رای معرفی شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر درگهان

فرماندار قشم تصریح کرد: همچنین محمد تورنگ با یکهزار و ۱۳۳ رای، محمد مشتاقی درگهانی با یکهزار و ۱۳۰ رای، محمد صالحی با یکهزار و ۱۲۴ رای، آرش دریانورد با یکهزار و ۱۰۴ رای و سیدیعقوب دریانورد درگهانی با یکهزار و ۴۷ رای، منتخبان اصلی شورای شهر درگهان هستند.

وی ادامه داد: همچنین علی دریانورد درگهانی با یکهزار و ۲۰ رای، عبدالرحمن با ۹۸۶ رای و حسن دریانورد با ۹۳۶ رای اعضای علی البدل شورای شهر درگهان خواهند بود.

نتیجه انتخابات شورای شهر سوزا

به گفته نصری، میر علی سلامی با یکهزار و ٩ رای، محمد یزدان پناه با ۵۸۵ رای، محمد دریانورد با ۵۴۴ رای، ناصر همتی با ۵۲۶ رای و حامد افشار با ۵۰۴ رای منتخبان مردم سوزا در شورای اسلامی شهر سوزا هستند.

وی افزود: سعید سلامی با ۳۸۴ رای، ابراهیم ملاحی با ٣٨٤ رای و عارف سلامی با ٢٧٠ رای نیز اعضای منتخب علی البدل شهر سوزا هستند.

نتیجه آرای انتخابات شورای شهر طبل

فرماندار قشم ادامه داد: عبدالجلیل امینی با یکهزار و ۴۸۵ رای، عبدالرحیم امینی با یکهزار و ۴۶۳ رای، عبدالجلیل امینی طول با یکهزار و ۳۱۷ رای، محمدامین امینی با یکهزار و ۲۵۹ رای و صالح عالی با یکهزار و ۵۴ رای به عنوان اعضای منتخب شورای شهر طبل شناخته شدند.

وی افزود: عبدالحمید مرادی زاده قشمی با یکهزار و ۰۴۱ رای، عبدالصمد امینی با ۹۵۵ رای و نحمدرشاد تیماس پور با ۷۴۲ رای اعضای منتخب علی البدل شهر طبل خواهند بود.

نصری خاطرنشان کرد: نامزدها تا ۲ روز فرصت اعتراض به نتایج انتخابات را دارند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت