علی اکبر بسطامی: انتظار مردم از دولت محرومان،  بسط عدالت در همه عرصه‌ها است


علی اکبر بسطامی: انتظار مردم از دولت محرومان،  بسط عدالت در همه عرصه‌ها است

علی اکبر بسطامی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در پیامی به شرح زیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 1400 تقدیر و تشکر کرد و به رئیس جمهور منتخب و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستا تبریک گفت. 

حضور شورانگیز، عزتمند و سراسر غرورآفرین ملت آگاه و متمدن ایران اسلامی در انتخابات 1400 نشان از وجود درک بالا و بینش عمیق مردم سرافراز نسبت به شرایط و موقعیت کنونی کشور را می دهد.

خداوند متعال را به خاطر وجود این ملت که با هوشمندی و دوراندیشی بازهم به ندای رهبر فرزانه لبیک گفتند، سپاسگزاریم.

بی تردید؛ مردم با بصیرت ایران، علیرغم تحمل همه مشکلات اقتصادی و همچنین با وجود تمام تبلیغات سوء و تلاش دشمنان برای دلسرد نمودن آنان برای عدم حضور در پای صندوق های رای، بار دیگر در دفاع از جمهوریت و پشتیبانی از نظام مردم سالار دینی، به صحنه آمدند و با شرکت بالا در انتخابات، تجلی‌بخش وحدت ملی در مقطع حساس کنونی شدند.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش پیروزی شکوهمند مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انتخاب «آیت الله سیدابراهیم رئیسی» به عنوان کاندیدای اصلاح و سیزدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، بیش از پیش به آینده روشن و پرفروغ ایران مقتدر و آباد، امید بسته ایم.
انتظار داریم دولت محرومان، بسط عدالت در همه عرصههای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به منصه ظهور رساند.

همچنین به عنوان خادم مردم استان ایلام در خانه ملت؛ به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض می نمایم.

امید داریم اعضای محترم شوراها به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان های محلی، نقش تاثیرگذار خود را در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم شریف ساکن در شهرها و روستاها، توسعه و تقویت مدیریت شهری و ارتقاء شهروند محوری را به نحو مطلوب به مرحله اجرا رسانند.
در پایان لازم می دانم به رسم قدرشناسی و اکرام، از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، رسانه‌های گروهی‌، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که با همکاری و همراهی در برگزاری این انتخابات تلاش و کوشش خود را به کار بستند تا سلامت و صیانت از آراء مردم، به بهترین نحو مطلوب شکل گیرد، سپاسگزارم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022