خراسان شمالی، جزو برترین های کشور در مشارکت انتخابات


خراسان شمالی، جزو برترین های کشور در مشارکت انتخابات

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خراسان شمالی به واسطه حضور مردمان نجیبش جزو استان‌های برتر کشور در مشارکت در انتخابات است.

محمد وحیدی در جشن پیروزی انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: همچنین مردم این استان در میزان آراء اختصاص داده به سید ابراهیم رئیسی نیز جزو برترین های کشور هستند.

وضع کنونی، حق مردم خراسان شمالی نیست

وحیدی گفت: اگر قرار است دولتی با کابینه‌ای کارآمد روی کار بیاید که همینطور هم هست، حمایت همه مردم را برای پیشرفت کشور احتیاج دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید برای رفع محرومیت از خراسان شمالی تلاش بسیاری کند، تاکید کرد: وضع کنونی خراسان شمالی، حق مردم این استان نیست.

رفع چند صدایی در شورای شهر

نماینده مردم پنج بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تبریک انتخاب اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار کرد: اعضای شورای شهر به گونه‌ای عمل کنند که در پارلمان شهری، چند صدایی شنیده نشود و انسجام اعضاء صرفاً برای حل مشکلات باشد.

وی افزود: بجنورد به عنوان مرکز خراسان شمالی می‌تواند یکی از زیباترین شهرهای کشور باشد اما اکنون وقتی در حاشیه شهر قدم می‌زنیم شرمنده مردم می‌شویم.

وی گفت: اعضای شورای شهر باید به دنبال سرمایه گذار واقعی باشند تا منفعت آن به مردم برسد. همچنین نظارت بر بازار و رفع مشکلات آنان نیز بسیار اهمیت داردو باید در اولویت باشد.

وحیدی تاکید کرد: رینگ شمالی شهر بجنورد فاقد بیمارستان است که دستور آن را از رئیس دولت گرفته‌ایم تا دیگر برای کمترین موضوعات مردم خراسان شمالی به استان‌های دیگر نروند.

وی افزود: این وظیفه شورای اسلامی است که پیگیر بیمارستانی که مجوز آن را گرفتیم باشد تا بیمارستانی 300 تخت خوابی در بجنورد داشته باشیم.

زمان دفاع از مدیران ضعیف تمام شد

وحیدی همچنین تاکید کرد: زمان دفاع از مدیران ضعیف تمام شد و این مدیران دیگر در دولت بعدی جایی نخواهند داشت تا به دنبال رانت و فساد باشند.

وی بر ضرورت مطالبه مردمی از اعضای شورای شهر و سایر مسئولان در تمامی بخش‌ها تصریح کرد و گفت: اگر مردم بر ما نظارت نکنند احتمال به خطا رفتن بیشتر می‌شود لذا مردم هیچ مسئولی را در این خصوص رها نکنند.

عضو شورای فتوای اهل سنت خراسان شمالی ومدیرحوزه علمیه خادمیه امانلی نیز در این آیین گفت: اهل سنت خراسان شمالی با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود، در انتخابات شرکت کردند.

حاج گلدی آخوند کمالی افزود: در این دوره از انتخابات شاهد آن بودیم که بانوان اهل سنت نیز فعالیت‌های انتخاباتی کردند و در عمل نشان دادند که با نظام همراه هستند.

زمان مطالبه است

آخوند کمالی با اشاره به ضرورت وجود اتحاد بین تمامی گروه‌های استان اظهار کرد: تاکنون همگی با یکدیگر همکاری می‌کردیم تا فرد اصلح رأی بیاورد. اکنون زمان مطالبه است.

وی تاکید کرد: ما که مردمی قانع هستیم اما بعضی از مسئولان می گویند که دولت قبلی کاری نکرد. حال باید ببینیم دولت جدید چه کاری برای مردم خواهد کرد. برادران اهل سنت مطالباتی دارند که انتظار می‌رود به آن‌ها توجه شود.

رئیس شورای اعتلاف خراسان شمالی گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها دشمنان کشور را ناامید کرد.

حجت الاسلام نجفی زاده در جشن پیروزی انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دشمنان نظام هرچه در توان داشتند را به کار گرفتند تا مردم را نا امید کنند اما مردم دست رد به سینه آن‌ها زدند.

وی افزود: این موضوع، فتح بزرگی بود که به واسطه حضور مردم رقم خورد و دشمنان را ناامید و مأیوس کرد تا باری دیگر حسرت به دل بمانند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته