منتخبان ششمین دوره شوراهای شهر در درمیان مشخص شدند


منتخبان ششمین دوره شوراهای شهر در درمیان مشخص شدند

بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: پس از شمارش آرا در شهرهای این شهرستان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای اسدیه، گزیک و طبس مسینا شامل اعضای اصلی و علی‌البدل مشخص شدند.

حسینعلی بخشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیروز غلامی با کسب هزار و ۴۷۸ رای، محمد حمزه بی‌خویش هزار و ۷۶ رای، ابراهیم رحمانی فورگ هزار و ۳۵ رای، غلام سرور هرمزی ۸۶۳ رای و حسین خسروی با ۸۵۲ رای به ترتیب به عنوان اعضای اصلی منتخب شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

وی بیان کرد: همچنین امیر خسروی با ۸۲۷ رای، محمدرضا عبداللهی سرو ۷۵۵ رای و حسین خسروی با ۵۷۲ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

فرماندار درمیان گفت: در شهر طبس مسینا نیز به ترتیب غلامحسین آشوری با هزار و ۳۳ رای، عبدالحبیب رمضانی هزار و ۶ رای، عبدالحبیب سالاری ۹۴۹ رای، عبدالرئوف اکبری ۹۲۵ رای و عبدالودود محمد پرست با ۸۹۳ رای به عنوان اعضای اصلی و محمدامین مالکی ۷۱۴ رای، مهرالله شافعی ۵۳۶ رای و عبدالسلام خسروی ۵۶ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر گزیک به ترتیب نور احمد الهیاری با کسب ۶۶۴ رای، سعید الهیاری ۶۴۳ رای، علیرضا سلیمانی ۶۳۷ رای، یاسر عطائی با کسب ۶۱۱ رای و حسن قاسمی با کسب ۵۳۰ رای توسط مردم انتخاب شدند.

بخشی گفت: اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر گزیک نیز به ترتیب عبدالحمید احراری با ۴۹۰ رای، رمضان محمدی ۴۲۹ رای و کنیز نوری با ۴۲۶ رای مشخص شدند.

وی اظهار داشت: ۳۴ داوطلب در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای شهرستان درمیان برای تصاحب ۱۵ کرسی عضویت در شوراهای مناطق شهری با هم رقابت داشتند.

وی مشارکت مردم شهرستان درمیان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ۸۷ درصد اعلام کرد و گفت: ۳۹ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم شهرستان درمیان در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن بودند که ۸۷ درصد آنان در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار درمیان افزود: در شهرستان درمیان پس از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی ۲۵ هزار و ۸۴ رای، عبدالناصر همتی سه هزار و ۳۸۳ رای، محسن رضایی میرقائد ۲ هزار و ۲۹۷ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶۹۰ رای را کسب کردند.

۸۳ شعبه اخذ رای با ۲۰۲ صندوق اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فعال بود.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق