جشن حضور و پیروزی ملت در یزد برگزار شد


جشن حضور و پیروزی ملت در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام‌رضا (ع)، جشن حضور و پیروزی ملت ایران شنبه‌شب با حضور جمعی از مردم و مسووالان در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضایی معنوی برگزار شد، امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: ملت قهرمان ایران به رغم توطئه دشمنان با لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری حضوری گسترده در انتخابات داشتند.

حجت‌الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در این مراسم افزود: مردم با حضور حماسی در عرصه انتخابات وحدت و عشق خود را بار دیگر به آرمان نظام، انقلاب اسلامی و شهیدان نشان دادند و موجب شکست اهداف شوم استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا شدند.

وی با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب مردم در انتخابات اخیر افزود: قوه مجریه باید با همکاری مردم و نخبگان جامعه برای حل مشکلات مردم و جوانان در عرصه اقتصادی، معیشتی و فرهنگی بیش از گذشته ماموریت خود را با دقت انجام دهد.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و مداحی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام‍‌ رضا (ع) برگزار شد .

بر اساس اعلام وزارت کشور، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای، پیروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است.

سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، روستا و عشایری ۲۸ خردادماه جاری به صورت همزمان برگزار شد.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت