اسامی منتخبان شورای شهرهای لامرد و مُهر اعلام شد


اسامی منتخبان شورای شهرهای لامرد و مُهر اعلام شد

شیراز – ایرنا- اسامی منتخبان نهایی ششمین دوره شورای اسلامی در شهرستان های لامرد و مُهر در جنوب فارس مشخص شدند.

فرماندار لامرد با اعلام نتایج نهایی و شمارش آرای مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، گفت: عبدالله حیدری پور، مصطفی عباسی، سلیمان آزاد، خلیل بهادر و لیلا منصوری پنج منتخب شورای ششم شهر لامرد هستند.

حسین شبانی نژاد شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: همچنین سید حسین هاشمی، جعفر رضائیان، احمد رضایی، علی ملک زاده و مرتضی علی پور نیز پنج عضو منتخب شهر علامرودشت در این دوره شدند.

او تصریح کرد: حکیمه غلامی نیا، محمد نجفی، سید محمد سخن سنج، حسین خوشدل و محمد پوررستمی نیز به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اشکنان انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان لامرد یادآور شد: اسماعیل بیننده، محمود قتالی، محمد نصیری، غلام العباس علیزاده وفرامرز فرهمند نیز اعضای اصلی و منتخب مردم در شهر اهل این شهرستان در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر هستند.

او ادامه داد: در شهر چاهورز لامرد نیز الیاس عارف نیا، جعفر آهنین جان، احمد راستگو، ابراهیم مهدوی نیا و حسین غلامی پنج عضوی بودند که توانستند حائز بالاترین آرای کسب شده در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر شوند.

فرماندار لامرد گفت: همچنین احمد ، جعفر و زینب علی پور، سید مهدی حسینی نژاد و رضا کریمی افراد منتخب در ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهر خیرگو این شهرستان هستند.

وی شمار واجدان شرایط رای دادن در شهرستان لامرد در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را ۶۶ هزار نفر عنوان کرد و افزود: میزان مشارکت در این انتخابات نیز ۷۳ درصد بوده است.

اعلام اسامی منتخبان شورای شهر شهرستان مهر

فرماندار شهرستان مُهر نیز اسامی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرهای خوزی ، گله دار ، فال ، اسیر و وراوی این شهرستان را اعلام کرد.

سید مهدی موسوی اظهار داشت: کاظم دوستکام، عبدالحسین جعفرزاده، مهدی فتحی، محمدرضا کشاورز و محمود اسماعیلی پنج عضو اصلی شورای اسلامی در شهر مهر انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: محمد رزم آرا، محمد خشنو، امین حسن زاده، غلامرضا نوشادی و یوسف اسدی نیز اعضی اصلی شوای اسلمی شهر خوزی شهرستان مهر در این دوره از انتخابات هستند.

او افزود: همچنین مرتضی چراغ چشم، مسلم جام، سهراب آزاد، ابوطالب محمودی و عباس محمودی نیز نفرات منتخب در ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهر گله دار شدند.

فرماندار مهر گفت: طاهره ابراهیمی، عقیل ماندگاری، عباس ثابت کردار، قاسم سوانج و مهدی رضایی نیز پنج عضو منتخب در شهر فال این شهرستان هستند.

موسوی یادآور شد: در شهر اسیر شهرستان مهر نیز سید عباس، عبدالحسین و سید مصطفی موسوی، غلامرضا آرایش و عباس درخشی پنج عضو اصلی و نفراتی بودند که در این شهر بالاترین میزان رای از مجموع آرای ماخوزه را کسب کردند و به عنوان منتخب مردم در این دوره انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در شهر وراوی شهرستان مهر نیز ۶ تن از نامزدها قبل از برگزاری انتخابات انصرف داده بودند و تعداد افراد حاضر در عرصه انتخابات به سه نفر کاهش یافت و انتخابات شورای اسلامی این شهر نیز به دلیل به حد نصاب نرسیدن افراد برگزر نشد.

وی شمار افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان مهر را نیز ۴۵ هزار نفر ذکر کرد و گفت: ۳۳ هزار نفر معادل ۷۲ درصد این افراد نیز در انتخابات شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش