فرماندار آرای نهایی منتخبان ششمین دوره پارلمان شهری همدان را اعلام کرد


فرماندار آرای نهایی منتخبان ششمین دوره پارلمان شهری همدان را اعلام کرد

همدان - ایرنا- فرماندار همدان با اعلام اسامی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی این شهر، گفت که شورای اسلامی شهر همدان دارای 11 عضو اصلی و 7 عضو علی البدل است.

«محمدعلی محمدی» شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس نتایج حاصله از آرای مردم، «اکبر کاوسی امید با ۲۰۲۸۲ رای، سعید حاجی بابائی با ۱۵۷۵۸ رای، محمود مسگریان با ۱۵۶۲۹ رای، مرتضی کرباسیان با ۱۵۲۷۰ رای، مهدی حیدری با ۱۴۷۸۳ رای، علی رحیمی فر با ۱۲۸۰۸ رای، ناصر صفری افلاکی با ۱۱۱۷۱ رای، سعید نظری با ۱۰۶۷۹ رای، سعید شهابی نیا با ۱۰۲۲۹ رای، حمید بادامی نجات با ۱۰۲۰۴ رای و علی اکبر نظری با ۹۶۵۵ رای» منتخبان‌ مردم به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان هستند.

وی اضافه کرد: همچنین بر اساس نتایج آرای شمارش شده «علی رضائی با کسب ۹۶۰۹ رای، هادی بلاغی با ۹۴۹۶ رای، سیدعلی رضوی اکمل با ۹۰۵۶ رای، مجتبی حمزه رستگار با ۸۶۰۴ رای، محمدمهدی روحی با ۷۴۱۹ رای، نرگس نوراله زاده با ۷۲۷۱ رای و سیدمصطفی رسولی با کسب ۷۰۳۳ رای» به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر همدان انتخاب شدند.

فرماندار همدان تعداد نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر همدان را ۲۷۹ نفر اعلام کرد و گفت: در این دوره از انتخابات شورای شهر ۱۱ نفر به عنوان اعضای اصلی و هفت نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل با کسب بیشترین رای از مجموع آرای ماخوذه، پیروز این رقابت شدند.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان به صورت تمام الکترونیک در روز ۲۸ خرداد و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح روز گذشته(۲۸ خرداد) همزمان با سراسر کشور و ۱۳۳ کشور دنیا در استان همدان برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی، اخذ رای از مردم تا ساعت ۲ بامداد تمدید شده بود.

اگرچه ساعت ۲ بامداد درهای شعبه های اخذ رای بسته شد اما افرادی که در محل شعبه حضور داشتند به داخل هدایت شده و از همه آنها به طور کامل رای گیری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)