منتخبین شورای پنج شهر شهرستان ساری مشخص شدند


منتخبین شورای پنج شهر شهرستان ساری مشخص شدند

ساری - ایرنا - منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای کیاسر، فریم، فرح آباد، پایین هولار و آکنده در شهرستان ساری پس از پایان شمارش آرای ماخوذه و تجمیع آنها مشخص شدند.

فرماندار ساری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از شمارش نهایی آرای ماخوذه در کیاسر، عبداله طالبی کیاسری با ۷۸۸ ، معین رضائی کلانتری با ۷۳۰ رای، محمد مهدی نژادکیاسری با ۷۲۷ رای، راضیه فیاضی با ۶۸۰ رای، علی خواجوندی کیاسری با ۶۳۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.

عباسعلی رضایی افزود : همچنین لیلا رمضان نژادکیاسری با ۶۳۱ رای، رضا رفیعی کیاسری با ۵۷۱ رای و سیدرضا رضوی توسه با ۵۲۲ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی کیاسر معرفی شدند.

وی گفت که در شهر فریم نیز مهدی یعقوبی با ۱۹۶ رای، امید مهدوی با ۱۶۶ رای، آتنا مهدوی با ۱۲۶ رای، غلامعلی عباسی با ۱۱۰ رای و عماد حاجی آقازاده محمدآبادی با ۱۰۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر و پروانه قاسمی با ۱۰۶ رای، سحر مهدوی با ۷۱ و عباس شاه طوری با کسب ۶۸ به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر فریم معرفی شدند.

رضایی افزود: در شهر فرح آباد نیز قاسم عباس زاده فرح آبادی با ۶۷۴ رای، عبدالله حمیدی فرح آبادی با ۶۲۲ رای، هادی حقیقت طلب با ۵۸۶ رای، حجت اله بخشیان فرح آبادی با ۵۴۵ رای و سیدعلی اصغر طالبی نیز ۴۹۲ رای به عنوان عضو اصلی و فاطمه سلمانی فرح آبادی با ۴۹۱ رای، حسین یوسفی فرح آبادی با ۴۰۲ رای و سیدعلی عمادی با ۳۸۴ رای به عنوان علی البدل شورای این شهر مشخص شدند.

فرمانداری ساری گفت که در شهر پایین هولار نیز سیدحجت اله هادیان با ۵۲۴ رای،سیدعبدالله هادیان با ۵۱۷ رای، سیدجعفر هادیان امرئی با ۵۰۳ رای، اکبر کردان با ۴۵۷ رای و مهدی باکوئی کتریمی با ۴۳۱ رای به عنوان منتخب اصلی و حمید ولی پور با ۸۴ رای، عبدالرضا واحدی با ۴۹ رای و امید واحدی نیز با ۴۸ رای به عنوان علی البدل بیشترین آرا کسب کردند.

وی افزود: در شهر آکند نیز حسن حسین زاده آکندی با ۳۳۴ رای، جواد اسلامی با ۲۴۸ رای، سیدعیسی زارع آکنده با ۲۴۴ رای، سیداسمعیل میریان آکندی با ۲۱۵ رای و علی رستمی آکنده با ۲۰۵ رای به عنوان اعضای اصلی سورای اسلامی این شهر معرفی شدند و ابوالقاسم انتظاری آکندی نیز با ۱۸۲ رای، محمد فرهادی با ۱۷۷ رای و فرهاد رستمی آکندی نیز با ۱۶۰ رای منتخب علی البدل شدند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای جمع آوری آرای مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریایت جمهوری، شورای شهر و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، ۶۳۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده بود است، گفت: از مجموع شعب اخذ رای، ۲۷۸ شعبه برای مناطق شهری و ۳۵۶ شعبه نیز برای مناطق روستایی بود.

رضایی افزود: از مجموع شعب اخذ رای، ۳۸۵ شعبه در شهر ساری، ۸۱ شعبه در بخش چهاردانگه، ۴۱ شعبه در بخش رودپی، ۵۱ شعبه در بخش دودانگه، ۲۷ شعبه در بخش رودپی شمالی و ۴۹ شعبه نیز در بخش کلیجان رستاق پیش‌بینی شده بود.

حوزه انتخابیه شهرستان ساری شامل ۶ شهر ساری، آکند، کیاسر، پایین هولار، فرح‌آباد و فریم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل