منتخبان شورای اسلامی شهر دالاهو مشخص شدند


منتخبان شورای اسلامی شهر دالاهو مشخص  شدند

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار دالاهو گفت: منتخبان ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر با پایان یافتن شمارش آرا در این شهرستان مشخص شدند.

کرم محمدی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: آقایان" جلال صفری با ۲ هزار ۷۹ رای، " سهیل عزیزی " با یک هزار و ۷۸۹ رای، " پرویز صفری " با یک هزار و ۴۳۸ رای " ابراهیم صفری " با یک هزار و ۸۱ رای و " ظفر محمدی علی آبادی با ۹۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی و " سید صابر میر عبدالی " با ۶۷۹ رای، " سیروس مریدی " با ۶۶۴ رای و " سید سجاد یادگاری " با ۶۴۴ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر کرند انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: همچنین "سیامک پیری" با ۷۳۰ رای، "کوروش ضیائی" با ۷۱۹ رای، "صفر دل گرم" با ۶۶۳ رای، "کیوان صبوری" با ۶۱۶ رای و خانم" هایده حیدری" با ۵۸۷ رای به عنوان اعضای اصلی شهر گهواره معرفی شدند.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: همچنین آقایان" فرهاد مرادی"، "خلیل خدایاری" و "سید حشمت ایازی" نیز به عنوان اعضای علی البدل شهر گهواره انتخاب شدند و آقایان" بهمن صادقی" با یک هزار و ۹۴ رای، "مراد امیری" با یک هزار و ۲۸ رای، "قباد کرمپور "با ۹۶۵ رای، "حیدر ابراهیمی" با ۸۶۵ رای و "نامدار صادقی" با ۷۲۲ رای به عنوان اعضای اصلی شهر ریجاب معرفی شدند.

او، اعضای علی البدل شهر ریجاب را خانم "سحر احمدی " و آقایان "یاسر کریمی "و "سامان محمدی" اعلام کرد.

محمدی از حماسه مردم شهرستان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و حضور بانشاط و پرشور آن ها و مشارکت ۶۶ درصدی در انتخابات قدردانی کرد و گفت: انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد با تلاش همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی در امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور دیروز (جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ) در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد امروز ادامه پیدا کرد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای داشتند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از جدود ۴۰ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج