دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری قسمت چهارم


دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری قسمت چهارم

چهارمین قسمت سریال زخم کاری با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است.

چهارمین قسمت سریال زخم کاری با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 4 زخم کاری به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت چهار زخم کاری، قسمت 17 سریال گیسو، قسمت 18 میخواهم زنده بمانم، قسمت چهار فصل دوم ملکه گدایان، قسمت 13 دراکولا و قسمت 29 و 30 (پایانی) همرفیق در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. قسمت اول سریال خاتون نیز تا چند هفته آتی پخش خواهد شد. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

قسمت 4 زخم کاری

با پخش 3 قسمت از درام جذاب و تماشایی زخم کاری، مشخص شد که این سریال حرف های بسیاری برای گفتن دارد و از هفته سوم با استقبال بالایی روبرو شد ، البته این چیزی نبود که دور از انتظار باشد. سریالی که به نظر می رسد با توجه به قصه پربار و فیلمنامه قوی که دارد بتواند در هفته آتی بیشتر نیز مورد توجه قرار بگیرد. داستان منسجم زخم کاری را باید به این دلیل دانست که در واقع این اثر برگرفته از کتاب رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد می باشد.

دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری قسمت چهارم

جهت دانلود قسمت چهارم 4 و همچنین سایر قسمت های سریال زخم کاری به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک دانلود: سریال زخم کاری

زخم کاری را محمدحسین مهدویان در اواخر سال 99 با حضور بازیگرانی چون جواد عزتی , رعنا آزادی ور , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی استارت زده بود.

در خلاصه داستان زخم کاری آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

در 3 قسمت نخست زخم کاری چه اتفاقاتی رخ داد؟ / خلاصه داستان

در قسمت اول شاهد بودیم که مالک مالکی (با بازی جواد عزتی) با کمک خان عمو (با بازی سیاوش تهمورس) به موقعیت و جایگاه شغلی بسیار خوبی می رسد ولی با وجود این شرایط وی همچنان ناراضی ست، این در حالی ست که خان عمو یا همان نعمت ریزآبادی به نظر می رسد که با حسن نیت و علاقه قلبی این نقش ها را به مالک داده است. بنابراین از همین جا مشخص می شود که موضوعاتی هنوز از چشم بیننده پنهان است.

مالک در یکی از پروژه های کاری موفق می شود که یک قرارداد بسیار پرسود و منفعت دار را از سمت شرکت با شرکای خارجی و مشخصا نروژی منعقد کند. ابراهیم پس از این واقعه به شدت به مالکی علاقمند شده و به او که در واقع پسر عمویش نیز است، بخشی از تشکیلات شرکتش در دوبی و کیش را اهدا می کند.

در قسمت دوم داستان کمی جنایی می شود و از همان آغاز می توان حدس زد که مالک نقشه هایی در سر دارد. البته تا حدودی می توان این گونه بیان کرد که این افکار شیطانی بیشتر از سمت سمیرا ریزآبادی (با بازی رعنا آزادی ور) که همسر مالک است، خوراک می گیرد و وی همسرش را به زیر سلطه فکری خود گرفته است. داستان به همین جا ختم نمی شود. این دو نقشه قتل خان عمو را طرح ریزی و سپس عملی می کنند و با به جیب زدن پول هایی که قرار بود، نروژی ها به شرکت بدهند، ظاهرا افکار پنهانی دیگری را نیز در سر دارند.

قسمت سوم با مراسم خاکسپاری خان عمو همراه بود. همان جور که انتظار می رفت جنازه نعمت ریزآبادی در وان حمام ویلای مالکی پیدا می شود. پلیس ها از راه می رسند، و همچنین مامورین تجسس آگاهی و پزشک قانونی. پزشک علت مرگ را مصرف توامان و زیاد الکل و مواد مخدر بیان می کند. نقشه مالک و سمیره ظاهرا به بهترین نحو خود عملی می شود چرا که پسر نعمت نیز به دلیل محافظه کاری و پنهان کردن مصرف نوشیدنی الکی و مواد و به طبع آن آبروداری از پدر خود از پیگیری بیشتر یا شکایت صرف نظر کرده و پرونده بسته می شود. در ادامه مالک به کیش رفته و سهام هر دو ناحیه خود را به فروش رسانده. سپس به خانه خان عمو می آید. منصوره (با بازی هانیه توسلی) نیز که از خارج بازگشته در آن جا حضور دارد. مالک در اقدامی که برای همه عجیب و شگفت آور بود ادعای سهم از شرکت می کند و همین گونه ابراز می کند که بسیاری از اجناس تا 3 ماه بعد به اضافه پولی که نروزی ها قرار بود پرداخت کنند در حساب دوبی وی می باشد و به این ترتیب آن ها را وادار به همکاری می کند. حال باید دید که در قسمت چهارم از خم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و ما شاهد چه رخدادهای دیگری خواهیم بود.

قسمت 18 میخواهم زنده بمانم

میخواهم زنده بمانم را شاید بتوان محبوب ترین سریال در حال پخش زمان فعلی دانست چرا که هم داستان جذاب و تماشایی را روایت کرده است و هم این که با گذشت 17 هفته زمان کافی برای تثبیت و کشاندن مخاطبین به سمت خود را داشته است.

اکنون قسمت 18 سریال می خواهم زنده بمانم قرار است که در سایت کول دانلود پخش و توزیع شود و شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید.

دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری قسمت چهارم

جهت دانلود قسمت 18 هجدهم سریال میخواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود: سریال میخواهم زنده بمانم

در قسمت های پیشین سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟

در یکی دو قسمت آخر میخواهم زنده بمانم ما شاهد اوج گیری پرونده امیر شایگان بودیم. وی همچنان به روند سالیان سال خود در جهت حذف تمامی کسانی که مقابل راه او قرار می گیرند، ادامه می دهد. پس از شلیک به سمت فرخی، بهمن دشتی را نیز به همین سرنوشت دچار می کند. گرچه دشتی زنده می ماند ولی در ملاقاتی دیگر در یکی از مخروبه ها و مخفیگاه های شایگان، وی به دشتی شلیک کرده و این بار او را به هلاکت می رساند. باید دید که این زیاده خواهی های وی تا به کجا قرار است تدوام داشته باشد، بدون این که لو رود. البته باید به وضعیت کنونی نادر نیز اشاره کرد که وی هم به دنبال فرصتی مناسب است تا باری دیگر از شایگان انتقام بگیرد. نادر در قسمت های گذشته، پدر شایگان را کشته بود ولی هنوز دست بردار نیست.

در قسمت های گذشته نیز از یک سو با ادامه جاه طلبی ها و اعمال فساد شایگان تا مرحله سوقصد به فرخی و از سویی دیگر با درگیری های بی پایان کاوه و عماد با مفتاح همراه بود. این کش و قوس ها تا مرحله ای پیش رفت که عماد در نهایت کشته می شود. کاوه که به پول هنگفتی رسیده است در صدد ترک کشور و مهاجرت به آلمان به همراه شیوا می باشد. باید دید که وی موفق به خروج از کشور خواهد شد یا پیش از این که چنین اتفاقی رخ بدهد، باز هم سروکله مفتاح و تیمش پیدا خواهد شد!

در قسمت 17 نیز سرانجام دست شایگان برای همسر نخستش رو شده و در این جا زهره با کمک نادر دست به یکی کرده تا ضربه سختی را به شایگان وارد کنند. این ها همه در حالی ست که وی آخرین مراحل را برای ردیافت یک پست بسیار بلند پایه وزارتی را در حال سپری کردن است و بنابراین در مرحله حساسی از زندگی کاری خود قرار گرفته است.

قسمت 4 فصل 2 ملکه گدایان

ملکه گدایان پس از پخش 19 قسمت و پشت سر گذاشتن فصل اول و در پی آن 3 هفته غیبت، همینک وارد فاز دوم شده است. قسمت 23 یا قسمت 4 از فصل 2 ملکه گدایان در سایت کول دانلود پخش می شود. گفتنی است که فصل دوم ملکه گدایان در قالب 11 قسمت در سایت کول دانلود عرضه خواهد شد.

دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری قسمت چهارم

جهت دانلود قسمت چهارم فصل دوم ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال تماشایی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک: دانلود فصل دوم ملکه گدایان

در قسمت های قبلی ملکه گدایان چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت های اخیر ملکه گدایان سرانجام افرا می فهمد که لعیا همان ملکه است و به همین ترتیب وی را به مفت آباد دعوت می کند تا در آن جا مراسم خاص و ویژه ای را جهت لو دادن و رو کردن دست ملکه ترتیب دهد. ولی آیا افرا چه نقشه ای در سر دارد؟ آیا از عواقب کارش خبر دارد یا خیر؟ آیا بهتر نبود بدون ابراز این نکته عسی در نجات دادن جان خود و دیگران می کرد؟ احتمالا افرا از این خطر خبر دارد ولی به دلیل ظلمی که از کودکی به وی شده است و همیشه به دنبال انتقام از ملکه بوده است این خطرات را به جان خریده است. به هر حال باید دید که در این ضیافت ملکه پیروز خواهد بود یا افرا؟

قسمت 17 سریال گیسو

فصل دوم عاشقانه (با نام فرعی گیسو) به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی تولید و آغاز به پخش شده است.

حال قسمت 17 سریال گیسو به مرحله پخش و توزیع در سایت کول دانلود رسیده است که شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید تا علاوه بر دانلود آن، به لینک پخش آنلاین آن نیز دست یابید.

دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری قسمت چهارم

جهت دانلود قسمت 17 هفدهم سریال گیسو (عاشقانه 2) و همچنین دیگر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود: سریال گیسو

سریال خاتون به طور اورژانسی به مرحله پخش رسیده است

سریال خاتون – Khatoon Serial محصول سال 99 به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی: تینا پاکروان از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد که قرار است در هفته های آتی از سایت کول دانلود منتشر شود.

در سریال پربازیگر خاتون، هنرمندان سرشناسی از جمله اشکان خطیبی , بابک کریمی , بهناز جعفری , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی , سروش صحت , شبنم مقدمی , غزل شاکری , مهران غفوریان , نگار جواهریان , هادی تسلیمی ، مهران مدیری ، پانته‌ آ پناهی ها ، مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ، ،مهتاب ثروتی ، محمد رضا شریفی نیا ، صالح میرزاآقایی ، بانیپال شومون ، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی، علیرضا مهران حضور دارند.

سریال خاتون” که در یک ساله گذشته به صورت کاملا چراغ خاموش و در سکوت خبری تولید شده بود، آمادگی خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی اعلام کرده است.

دانلود و تماشای آنلاین سریال زخم کاری قسمت چهارم

جهت دانلود سریال خاتون بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود سریال خاتون

منبع: وبسایت CoolDl.Net

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)