فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع): پیوند مردم با آرمان‌های امام و انقلاب ناگسستنی است


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع): پیوند مردم با آرمان‌های امام و انقلاب ناگسستنی است

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور پیامی به شرح زیر از حماسه حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

مردم غیور و زمانشناس ایلام ! حضور پرشور و دشمن شکن شما در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر حماسه ای سترگ و بی بدیل در دفتر افتخارات بی شمار شما خلق کرد، خداوند بر عزت شما افزون نماید.

حماسه ای که شما در میدان_انتخابات_ خلق کردید ، قلب ولی امر مسلمین جهان و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خامنه ای دامت برکاته ، روح بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه دوستداران و یاوران امروز و دیروز انقلاب اسلامی را پر از شور و شعف کرد. و یقینا جایگاه شما مردم عزیز ایلام بر قله های این غرور و افتخار ملی می‌درخشد.

لبیک_شما به ندای رهبر فرزانه انقلاب نشان داد که برغم وجود همه مشکلات اجتماعی و معیشتی و تبلیغات شبانه روزی بدخواهان و خام اندیشان ، تحت هر شرایطی پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمانهای امام راحل ره و انقلاب حفظ خواهید کرد.

انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردمسالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و شرکت آحاد مردم یک تکلیف شرعی و عقلی تضمین کننده امنیت، اقتدار و یکپارچگی کشور است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و بیادماندنی ، بر خود لازم می‌دانم از کلیه آحاد و اقشار شریف ، ولایت مدار و انقلابی استان ایلام، نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار ، هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات ، دادگستری ، فرماندهان نظامی وانتظامی، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی ، هیات مذهبی و ائمه جمعه و جماعات ، فرماندهان سپاه های نواحی، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج که در راه تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات شایسته ایران عزیز ، تلاش و مجاهدت نمودند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تظاهرات شهرک‌نشینان به محل اقامت «بی‌بی» رسید