تقدیر رئیس ستادهای رئیسی در ایلام از مردم


تقدیر رئیس ستادهای رئیسی در ایلام از مردم

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی مقدم رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان ایلام در پیامی به مناسبت برگزاری با شکوه انتخابات از مردم تقدیر کرد.

صحنه حماسی و پرشور حضور مردم در انتخابات آزمون خیره کننده دیگری برای ملت سرافراز ایران اسلامی بود که بار دیگر درایت و بصیرت مردم و ایمان و اعتقاد راسخ آنان به ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را به همه جهانیان نشان داد و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تاکید فرمودند پیروز واقعی انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
اینک که شما مردم سربلند این مرز و بوم در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی با حضور هوشمندانه خود در انتخابات ۲۸ خرداد، حماسه آفریدید؛ خداوند متعال را شاکریم و جبهه خود را به پاس این همه بصیرت، پایبندی، پایمردی و بلند همتی پیشگاه الهی می‌ستاییم. شما مردم با رای خویش حماسه‌ای نو در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدید و بار دیگر انقلاب اسلامی را برای سال‌ها بیمه نمودید. حضور پر صلابت شما در پای صندوق‌های رای و لبیک به ندای رهبر و مقتدای انقلاب، یاس و حرمان را در جبهه دشمنان انقلاب پدیدار ساخته است و همچون همیشه توطئه‌ی خناسان و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را خنثی ساخته است.
بی تردید رای قاطع شما به فرزند شایسته انقلاب «آیت الله رئیسی» در واقع تجدید میثاق دوباره با امام و ولایت، شهدا و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
در پایان لازم می‌دانیم از ارشادات و رهنمودهای صادقانه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم ایلام، نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در دعوت به مشارکت حداکثری مردم و کمک به فراهم ساختن این موقعیت در استان تشکر می‌نماییم.
همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌ها و فعالیت‌های نمایندگان ولایی استان در مجلس شورای اسلامی در خلق این حماسه به جای می‌آوریم و از روسای محترم ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در سراسر استان، احزاب و گروه‌های سیاسی در ایجاد شور و نشاط در جامعه تقدیر و تشکر می نمائیم.
از اقشار مختلف مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت، روحانیت معزز استان، جامعه فرهیخته دانشگاهیان و فرهنگیان، بانوان شایسته استان، اصناف و بازاریان، کارگران و کشاورزان و همه عزیزانی مجاهدانه و مسئولانه در مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش نمودند، سپاسگزاری نماییم. شما بار دیگر نام ایلام را در تاریخ سیاسی کشور با مشارکت حداکثری خود جاودانه ساختید. درود خداوند به تعصب، غیرت و دلدادگی شما مردم نسبت به ولایت و ایران اسلامی.
در پایان از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله اعضای شورای محترم نگهبان، هیئت‌های نظارت، هیئت‌های اجرایی، ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، نیروهای نظامی انتظامی و شورای تامین، اصحاب رسانه و جامعه خبری، صداوسیما و فعالان فضای مجازی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها