برگزاری مسابقه مجازی استانی «دل نوشته ای به امام رضا(ع)»


برگزاری مسابقه مجازی استانی «دل نوشته ای به امام رضا(ع)»

موسوی گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و روز میلاد امام رضا(ع) مسابقه ای مجازی استانی با موضوع «دل نوشته ای به امام رضا(ع)» توسط کانون بقیه الله الاعظم یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیده طاهره موسوی» امروز (۲۷ خرداد) ضمن تبریک ایام دهه کرامت از برگزاری مسابقه مجازی به مناسبت دهه کرامت و روز میلاد امام رضا(ع) با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان توسط کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم یاسوج خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم مسجد حضرت ابوالفضل(ع) یاسوج گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی، این مسابقه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) یاسوج به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

موسوی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی استانی «دل نوشته در رابطه با امام رضا(ع)»، ادامه داد: در این مسابقه شرکت‌کنندگان دل نوشته‌ها و حرف‌های خود را با علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا(ع) در میان می‌گذارند.

وی مهلت ارسال آثار به این مسابقه را 1 تیرماه سال جاری روز تولد امام رضا(ع) دانست و یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه فوق می توانند آثار خود را با موضوع «دل نوشته ای به امام رضا(ع)» به شماره واتساپ:09367286065 ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری بقیه الله الاعظم مسجد حضرت ابوالفضل(ع) یاسوج گفت: به برگزیدگان این مسابقه هدایایی به قید قرعه اهداء خواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم