تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مادرم، فاطمه(س)» تا 25 تیرماه


 تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مادرم، فاطمه(س)» تا 25 تیرماه

حجت الاسلام والمسلمین زوبین از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مادرم، فاطمه(س)» تا 25 تیرماه خبر داد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات با موسسه روح الجنان و دانشگاه امام صادق(ع) برای برگزاری این جشنواره مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «اکبر زوبین» در نشست خبری «جشنواره ملی مادرم، فاطمه سلام الله علیها» که امروز ( ۲۶ خرداد) در محل اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات برگزار شد، با بیان اینکه دهه کرامت سراسر نور است، گفت: جشنواره ملی مادرم، فاطمه با همکاری موسسه قرآنی روح الجنان و به همت سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه امام صادق علیه الاسلام برگزار می شود که به صورت مجازی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات افزود: جشنواره ملی مادرم، فاطمه سلام الله علیها در رشته های داستان نویسی و ادبیات، طراحی، نقاشی، مداحی، دکلمه و شعرخوانی است.

وی با بیان اینکه پایان مهلت ارسال آثار تا ۲۵ تیرماه است و اختتامیه آن با عید غدیر همزمان خواهد بود، افزود: تا کنون هزار اثر ارسال شده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات اضافه کرد: موسسه قرآنی روح الجنان در برگزاری این جشنواره بسیار اثرگذار بودند.


«مجتبی فائق» نیز اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات، مهم تریم نقش را در برگزاری جشنواره ملی فاطمه سلام الله علیها داشته اند. این جشنواره در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز به کار کرد و رسانه های مختلف به ویره خبرگزاری ها به خوبی این برنامه بزرگ را پوشش داده اند.

مدیر موسسه قرآنی روح الجنان با تشکر از خدمات و تلاش های حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای زوبین در برگزاری خوب و گسترده جشنواره مادرم فاطمه سلام الله علیها افزود: آثار ارسالی در مراحل مختلف مورد ارزیابی عمومی و تخصصی قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: همانطور که استاد آقای زوبین گفت به دلیل استقبال زیاد مردم، مهلت ارسال آثار تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.

قائق ادامه داد: علاقمندان می توانند آثارشان را با درج مشخصات شان در سایت های مربوطه و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی ثبت کنند. با تلاش استاد آقای زوبین و دانشگاه امام صادق علیه الاسلام، جمعی از شخصیت های برجسته فرهنگی و علمی در برگزاری جشنواره ملی مادرم، فاطمه سلام الله علیها مشارکت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین زوبین از تمام رسانه ها خواست که در برگزاری جشنواره ملی مادرم، فاطمه سلام الله علیها مشارکت خوبی داشته باشند، اظهار کرد: سرکار خانم، رحمانی نیز به نمایندگی از دانشگاه امام صادق علیه الاسلام در برگزاری این جشنواره مشارکت کردند.

رحمانی نیز در این نشست گفت: الحمدالله رسانه ها نیز نقش خوبی در برگزاری جشنواره ملی مادرم، فاطمه سلام الله علیا داشته اند که در این زمینه از تلاش های مدیریت اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات به ویژه حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای زوبین تقدیر به عمل می آید.

مسئول واحد فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق علیه الاسلام گفت: با تلاش همه بزرگواران به ویژه اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات و موسسه روح الجنان، آثار دریافتی بسیار زیاد بوده است و ما در بررسی آثار بسیار دقیق و با رعایت کامل موازین علمی، عمل خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین زوبین در پایان از تمام بسیجیان و مسجدی ها و هیئتی ها و دانشگاهیان و سایر گروه های مردم، درخواست کردند که حضور گسترده ای در برگزاری جشنواره ملی مادرم، فاطمه سلام الله علیها داشته باشند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی