صفی به وسعت اعتلای نام ایران در خراسان جنوبی تشکیل شد


صفی به وسعت اعتلای نام ایران در خراسان جنوبی تشکیل شد

بیش از سه ساعت است که صفی به وسعت نام ایران در خراسان جنوبی شکل گرفته، همه در جشن ملی کشور شرکت کرده اند و همه با هم حرکت امروز را به جشن باشکوهی برای اعتلای نام بلند ایران زمین تبدیل خواهند کرد.

خبرگزاری شبستان_خراسان جنوبی: آزمون دیگری از راه رسید و مردم امروز بوی همّیت و بصیرت می دهند، خراسان جنوبی از دیرباز به مهد ولایتمداری شهره است و هم اکنون از صبح زود مردمانی از جنس انقلاب برای تحقق مردم سالاری دینی و خلق حماسه 28 خرداد صف به صف از تمامی قشرهای مختلف از جمله اصناف گرفته، مدافعان سلامت، رای اولی ها متحد شده اند تا بر شکوه و ماندگاری ایران بیفزایند.

جمهوری اسلامی که بر پایه خون شهداست، این فرصت را دوباره به مردم داده است تا با حضور در انتخابات، در آینده خودشان تاثیرگذار باشند و حالا مردم شریف خراسان جنوبی آمده اند تا بگویند هر برگه رای مشتی بر دهان استکبار است، این رای گیری مظهر خودباوری اجتماعی و مظهر خودباوری مردم به آرمان های انقلاب به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

مردم با رای خود امروز و فردای ایران را می سازند و عقیده دارند که انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین ودیعه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق استقلال و مردم‌سالاری دینی برای مقابله با تمامیت ‌خواهی‌های استبداد و استعمار خارجی و استقلال خواهی است.

خراسان جنوبی امروز رنگ جدیدی به خود گرفته است و اتحاد مثال‌زدنی مذاهب شیعه و سنی در استان از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب این استان به دور از تفرقه زیر بیرق جمهوری اسلامی دور هم گرد آمده اند.

صفی به وسعت اعتلای نام ایران در خراسان جنوبی تشکیل شد

نام ایران تمام معادلات ایران را به هم ریخته است، هر برگ رای نشانه ای از رشد سیاسی و حضور در زنجیره اتحاد ایران و آینده نگری برای اعتلای نام بلند وطن؛ ایران است.

صفی به وسعت نام ایران در خراسان جنوبی شکل گرفته، همه در جشن ملی کشور شرکت کرده اند و همه با هم حرکت امروز را به جشن باشکوهی برای اعتلای نام بلند ایران زمین تبدیل خواهند کرد.

«رقیه محمودی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: امروز به خاطر خون سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی رای می دهم، امروز برای دفاع از ارزش های اسلامی رای می دهم تا بینی دشمنانی که سال‌ها برای تخریب و براندازی ایران تلاش می کنند را با خاک یکسان کنم و بگوییم امروز به کوری چشم دشمنان من در عرصه هستم تا آسیبی به مملکت من نرسد.

وی با بیان اینکه در پای صندوق های رای حاضر شدم تا رئیس جمهور آینده مشکلات اقتصادی و معیشتی ما را دریابد، گفت: با تمام احترام رای می دهم تا دولت آینده به خواسته ها و انتظارات ما هم احترام بگذارد و بر این مشکلات خاتمه دهد.

«رضا صدقی» هم به خبرنگار شبستان گفت: امروز آمده ام به وصیت حاج قاسم سلیمانی لبیک بگوییم. طبق آیات قرآن خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودش بخواهد، به همین خاطر آمده ام رای بدهم تا در آینده کشور تاثیر بگذارم و شرایط موجود را تغییر دهم امیدواریم رئیس جمهوری منتخب شود که مشکلات مردم را دریابد و برای آن برنامه داشته باشد.

«مهدی قهرمانی»، دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از ساعت هفت صبح امروز همزمان با سراسر کشور کار رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خراسان جنوبی آغاز شده است، افزود: در این استان ۳۸۲ شعبه شهری و ۶۴۲ شعبه روستایی آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

صفی به وسعت اعتلای نام ایران در خراسان جنوبی تشکیل شد

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی تصریح کرد: شعبه های اخذ رای در استان نسبت به انتخابات گذشته ۱۵ درصد یعنی از ۹۰۲ به هزار و ۲۴ مورد افزایش یافته است تا سلامت مردم در شرایط کرونایی محقق شود.

قهرمانی از وجود ۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر واجد شرایط رای دادن در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رای اولی هستند و برای اولین بار رای خود را به صندوق خواهند انداخت.

گفتنی است همزمان با انتخابات ریاست جمهوری امروز ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۳۰ شهر و ۸۹۹ روستای استان برگزار می‌شود، در این دوره پنج هزار و ۲۲ نامزد در انتخابات شوراهای روستایی استان برای ۲ هزار و ۸۱۰ کرسی اصلی و هزار و ۸۶۴ کرسی علی البدل با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر به دلیل شرایط کرونایی تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و وزیر کشور این اختیار را دارد که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا این زمان را تا ساعت ۲ بامداد تمدید کند‌‌.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس