برگزاری نشست های روشنگری انتخابات و دهه کرامت در روستای قلعه زری


برگزاری نشست های روشنگری انتخابات و دهه کرامت در روستای قلعه زری

کدخدایی گفت: همزمان با دهه کرامت و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، نشست های بصیرتی و روشنگری توسط کانون فرهنگی هنری روستای قلعه زری برای برگزاری انتخابات پرشور در محل روستا برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین کدخدایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار کرد: از ابتدای دهه کرامت تجمع بسیجیان در پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران روستای قلعه زری با موضوع نشست های بصیرتی برای انتخابات و دهه کرامت به منظور حضور حداکثری مردم و شور انتخاباتی برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خوسف از برگزاری نشست های روشنگری با موضوع انتخابات در محل مسجد روستا خبر داد و افزود: این برنامه به همراه مسابقه و تقدیر از اعضای کانون با دعوت از سخنران های مطرح برگزار و به چند نفر از اعضای فعال هدایی تقدیم شد.

کدخدایی از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در شب ولادت این امام رئوف در محل مسجد روستا خبر داد و گفت: تمامی برنامه های کانون با حضور اعضای فعال کانون و بسیجیان با محوریت دهه کرامت برگزار شده و هنوز ادامه دارد.

وی از وجود حدود 400 عضو در کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خبر داد و گفت: پنج نفر از اعضای فعال کانون برای برگزاری انتخابات سالم در روستا با مجریان انتخابات همکاری می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری از استقرار دو صندوق اخذ رای ثابت و سیار در روستای قلعه زری خبر داد و گفت: اعضای کانون امام سجاد (ع) در راستای مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات تلاش می کنند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن