رای اولی های روستای کوشکک تقدیر شدند


رای اولی های روستای کوشکک تقدیر شدند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی روستای کوشکک درمیان گفت: به مناسبت همزمانی دهه کرامت و انتخابات؛ جشن تکلیف سیاسی رای اولی های روستای کوشکک درمیان برگزار و این افراد تجلیل شدند.

«نودهی کوشکک» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) جشنی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت به همراه مولودی خوانی و سخنرانی در خصوص اهمیت حضور در انتخابات توسط کانون فرهنگی هنری روستای کوشکک برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی روستای کوشکک درمیان وظیفه کانون های مساجد در عرصه انتخابات را روشنگری و تبیین مسائل جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا نشست های بصیرتی انتخابات توسط امام جماعت روستا با هدف انتخابات پرشور برگزار شد.

نودهی از برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی در حسینیه روستا کوشکک درمیان خبر داد و افزود: در این جشن مسابقه، مولودی و سخنرانی برگزار و به نفرات نخست جوایزی اهدا خواهد شد.

وی از اهدای جوایز به رای اولی های روستای کوشکک توسط کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی درمیان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی روستای کوشکک درمیان در ادامه حضور و مشارکت حداکثری اعضای کانون های مساجد در انتخابات پیش رو را مهم عنوان کرد و گفت: وظیفه اعضای کانون های مساجد معرفی کاندیدای اصلح و انتخاب آگاهانه است لذا در این راستا؛ جلسات تبیینی چهره به چهره و در قالب بستر فضای مجازی با روستائیان برگزار شده است.

نودهی از برپایی ایستگاه صلواتی در سالروز میلاد امام رضا(ع) با همکاری عوامل بهداشتی خبر داد و گفت: از ابتدای دهه کرامت تاکنون 40 بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته 100 هزار تومان بین نیازمندان روستا توزیع شده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق