تدارک جشن‌های دهه کرامت در مساجد شمیران/برگزاری جشنواره بزرگ «دختران رای اولی»


تدارک جشن‌های دهه کرامت در مساجد شمیران/برگزاری جشنواره بزرگ «دختران رای اولی»

حجت الاسلام ذوبین گفت: اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات با همکاری مساجد، برنامه‌های متنوعی را برای دهه کرامت تدارک دیده است که برگزاری جشنواره بزرگ «دختران رای اولی» از جمله آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین «اکبر ذوبین» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی همواره استفاده حداکثری از وجود مسجدی ها و ظرفیت مسجد در برگزاری برنامه های خود بوده است، اظهار کرد: حجت الاسلام والسملمین قمی از زمانی که ریاست این سازمان را بر عهده گرفت در جلسات مختلف در تقویت رویکرد مسجدی این سازمان تاکید کرده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات در ادامه با بیان اینکه تلاش کرده ایم طی مدتی که این مسئولیت را بر عهده گرفته ایم در تمام مساجد منطقه شمیرانات حضور یابیم، گفت: قطعا برای تقویت رویکرد مسجدی سازمان تبلیغات اسلامی باید دیدار چهره به چهره با ائمه جماعات داشت که در منطقه شمیرانات این کار را با جدیت انجام داده ایم و انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد علی بن موسی الرضا (ع) گفت: ما در برگزاری جشن های دهه کرامت با 70 درصد مساجد منطقه شمیرانات همکاری داریم.

ذوبین ادامه داد: برگزاری جشنواره بزرگ دختران رای اولی از مهمترین برنامه های ما به مناسبت دهه کرامت و روز دختر بوده است، این جشنواره همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شد و تمام دخترانی که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند به ویژه آنهایی که ارتباط مستمر در مساجد دارند و در نماز جماعت مساجد شرکت می کنند، می توانند یک روز بعد از انتخابات 28 خرداد ماه تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه خود و صفحه مربوط به ممهور شدن رای ها را برای ما ارسال کنند که در شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به قید قرعه به 114 نفر از این دختران هدایای ارزشمند و نفیسی اهدا می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات در برگزاری انتخابات نیز همکاری خوبی با مساجد داشته است، گفت: با همکاری همه مسجدی ها به ویژه ائمه جماعات، بسیجیان، اعضای کانون های فرهنگی تبلیغی و کانون های فرهنگی هنری، هیئت امنا و سایر فعالان مسجدی و عموم مردم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح خواهیم بود.

وی در پایان گفت: مهمترین انتظار فعالان تبلیغی، مسجدی، فرهنگی از رییس جمهوری منتخب حمایت معنوی از مساجد است البته حمایت مادی در صورتی که به منزله دخالت در امور مساجد نباشد نیز ضروری و اجتناب ناپذیر است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...