رسیدگی به امور 200 مسجد شهر زنجان در اولویت نخست مرکز است


حجت الاسلام خسروی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان از نیمه دوم سال 99 گفت: رسیدگی به امور 200 مسجد شهر زنجان در اولویت نخست این مرکز است.

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن معرفی مرکز رسیدگی به امور مساجد در استان زنجان اظهار کرد: این مرکز به امر ولی فقیه و زیر نظر نماینده ولی فقیه در هر استان تشکیل می شود.

حجت الاسلام حسین خسروی ادامه داد: در استان زنجان شورای سیاستگذاری مرکز بصورت فصلی با حضور امام جمعه زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانده سپاه استان، مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضا دیگر بصورت فصلی تشکیل می شود.

رسیدگی به امور 200 مسجد شهر زنجان در اولویت نخست مرکز است

وی به کمیته اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد در استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: این کمیته باحضور دبیر اجرایی حجت الاسلام ناصر، رئیس ادارات اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی ، سپاه، مدیر ستاد کانون های مساجد استان، نماینده ائمه جماعات مساجد زنجان و سایر اعضا هر هفته به حل اختلاف و امور مربوط به ائمه جماعات و هیات امنا مساجد می پردازند.

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه ماموریت مرکز رسیدگی به امور مساجد امور مربوط به ائمه جماعات و هیات امنا مساجد زنجان است، گفت: در اولویت نخست رسیدگی به امور 200 مسجد شهر زنجان در دستور کار است.

رسیدگی به امور 200 مسجد شهر زنجان در اولویت نخست مرکز است

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا