تجمع اعتراضی در نوار غزه علیه تظاهرات پرچم شهرک‌نشینیان صهیونیستی


تجمع اعتراضی در نوار غزه علیه تظاهرات پرچم شهرک‌نشینیان صهیونیستی

زنگ‌های هشدار در فلسطین بار دیگر به صدا درآمده است. کمیته قدس در پارلمان و انجمن علمای فلسطین تجمعی را در محکومیت تجاوزهای اسرائیل به قدس و ساکنان آن برگزار کردند.

به گزازش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، "احمد ابوحلبیه" رئیس کمیته قدس و مسجدالاقصی در پارلمان فلسطین، در حاشیه این تظاهرات به خبرنگار شبکه العالم گفت: "ملت فلسطین در کرانه باختری و در سرزمین‌های اشغالی 1348 و همچنین در نوار غزه آماده مقاومت با رژیم اشغالگر صهیونیستی و خنثی کردن توطئه‌های آن هستند."

"خضر حبیب" از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز به العالم گفت: "پیام‌های ملت فلسطین است که فلسطینیان هرگز به دشمن جنایتکار اجازه نخواهند داد که حقوق امت‌های عربی و اسلامی را فدای طرح‌ها و خواسته‌های خود کند. ما با گوشت و خون‌مان مصمم به دفاع از قدس هستیم."

"منذر حایک" سخنگوی جنبش فتح در گفت‌وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: "جامعه جهانی باید کاملا درک کند که بدون پایبندی اسرائیل به قطعنامه‌های بین‌المللی و قوانین بین‌المللی، امور تغییر خواهد کرد و به سمت تنش پیش خواهد رفت و فتج با تمام توان با طرح‌های حذف، و به‌ویژه یهودی‌سازی قدس مقابله خواهد کرد."

عصر دیروز، راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی سرانجام پس از 2 مرتبه لغو شدن بخاطر تهدیدات مقاومت برگزار شد.

اشغالگران اسرائیلی در جریان این راهپمایی شعار "مرگ بر عرب" سرداده و با بکار بردن الفاظ رکیک و زشت به پیامبر اسلام (ص) و مقدسات فلسطین اهانت کردند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی