حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به کودکی 7 ساله


حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به کودکی 7 ساله

کودک 7 ساله‌ای که مورد حمله گله سگ‌های ولگرد قرار گرفته بود، جانش را از دست داد.


حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به کودکی ۷ ساله

کودک ۷ ساله‌ای که مورد حمله گله سگ‌های ولگرد قرار گرفته بود، جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله گله سگ‌های ولگرد موجب کشته شدن یک کودک ۷ ساله آمریکایی شد. این اتفاق در کارولینای جنوبی رخ داد که قربانی «شامار جکسون» به همراه برادرش مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفتند. شامار ۷ ساله با برادرش در نزدیکی خانه شان در جستجوی حیوان خانگی خود بودند که این اتفاق رخ داد.

در حالی که این کودک در این حادثه لباس هایش پاره و خودش نیز توسط سگ‌ها کشته شد، اما برادرش با خوش شانسی موفق شد تا از دست سگ‌ها فرار کند. اداره کلانتری مارین با انتشار تصویری از شامار در صفحه فیسبوک خود نوشت: «شامار در یک تراژدی اوایل این هفته در نزدیکی ویلبور بر اثر حمله سگ‌ها جانش را از دست داد. او دانش آموزی بود که به تازگی اولین سال مقطع ابتدایی را در «لیک ویو» به پایان رسانده بود. این کودک نتوانست از این حمله جان سالم به در ببرد، چون توسط سگ‌های زیادی که از جا‌های مختلفی به سمت او حمله ور می‌شدند مورد حمله قرار گرفت.»

بیشتر بخوانید

کودک ۳ ساله قربانی حمله سگی وحشی شد

کارنِل جکسون، پدر قربانی نیز در این باره گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم روزی به خانه برگردم و شاهد مرگ پسرم باشم. برایم غیر قابل تصور است، خیال می‌کنم او جایی رفته، یا پنهان شده یا روی درخت پریده است.»

بنا به گفته جکسون، این سگ‌ها احتمالا متعلق به همسایگانی بودند که از راه دیوار حیاط یه داخل کوچه آمده و به پسر او حمله ور شده اند. در حالی که هنوز مشخص نیست آیا این کودک مورد حمله سگ‌های ولگرد یا سگ‌های همسایه قرار گرفته تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد.

حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به کودکی 7 ساله

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟