استاندار: مردم لرستان در آزمونی دیگر سربلند شدند


استاندار: مردم لرستان در آزمونی دیگر سربلند شدند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان در پیامی ضمن قدردانی از مردم برای شرکت در انتخابات گفت: مردم لرستان بار دیگر در آزمون بزرگ میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی سربلند شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سید موسی خادمی در این پیام آورده است: تاریخ همواره ثابت کرده بقای حکومت ها در گرو حمایت مردمانشان بوده و مردم شجاع و غیور لرستان با حضور پررنگ خود بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهیدان وطن تجدید پیمان کردند.

وی در این پیام می‌افزاید: اینجانب ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور منتخب ملت ایران و اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، از زحمات عوامل و دست اندرکاران انتخابات، فرمانداران، بخشداران، نیروهای انتظامی، امنیتی، بسیجی، قضایی، سایر اعضای شورای اداری استان و تمامی عزیزانی که در قالب هیات های نظارت، هیات های اجرایی و بازرسی و اعضا شعب اخذ رای که بی طرفانه در برگزاری انتخابات سالم و امن نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده و سربلندی مردم عزیز لرستان را همواره از خداوند متعال خواستارم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در لرستان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس