ضرر بزرگ ستاره پرسپولیس از دعوت شدن به تیم ملی


ضرر بزرگ ستاره پرسپولیس از دعوت شدن به تیم ملی

سیامک نعمتی ، هافبک تیم ملی در بازی های ایران مقابل رقبا اصلا بازی نکرد و از شرایط بازی دور شد و حالا کار سختی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس دارد. نوشته ضرر بزرگ ستاره پرسپولیس از دعوت شدن به تیم ملی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ضرر بزرگ ستاره پرسپولیس از دعوت شدن به تیم ملی

دور شدن سیامک نعمتی از شرایط بازی با نیمکت نشین شدن در تیم ملی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۷:۰۰
ضرر بزرگ ستاره پرسپولیس از دعوت شدن به تیم ملی

سیامک نعمتی ، هافبک تیم ملی در بازی های ایران مقابل رقبا اصلا بازی نکرد و از شرایط بازی دور شد و حالا کار سختی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

معمولا رسم براین است که وقتی بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود اتوماتیک وار جایگاه آن بازیکن در تیم باشگاهی‌اش تثبیت می‌شود.
این قانون نانوشته اما در مورد سیامک نعمتی صدق نمی‌کند. بازیکنی که در تیم باشگاهی‌اش پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره جایگاه ثابتی داشته است. او که با وجود مصدومیت به تیم ملی دعوت شد حتی نتوانست یک دقیقه هم در بحرین برای تیم اسکوچیچ بازی کند. این تصمیم سرمربی تیم ملی، سیامک نعمتی را از کوران مسابقات و بازی‌های رسمی دور و دورتر کرد تا کارش در پرسپولیس نیز با دشواری‌هایی مواجه شود.
با توجه به اینکه سیامک نعمتی مدت‌هاست در بازی‌های رسمی به میدان نرفته است بازی دادن او در سوپرجام ریسک بزرگی بوده است. تا نظر یحیی گل‌محمدی چه باشد؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا