جشن کرمانی‌ها برای رئیس جمهور منتخب


جشن کرمانی‌ها برای رئیس جمهور منتخب

کرمان- ایرنا - جشن پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شنبه‌شب با حضور قشرهای مختلف مردم کرمان در میدان کوثر این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور شامگاه شنبه حامیان رییس جمهوری منتخب با حضور در میدان کوثر و همچنین کاروان خودرویی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند.

این مراسم از مقابل پارک مادر شهر کرمان آغاز شد و مسیر این راهپیمایی خودرویی طولانی بود و از بسیاری از خیابان های اصلی شهر عبور کرد تا در نهایت در میدان کوثر پس از تجمع به پایان رسید.

حاضران در این جشن با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و رئیس جمهوری منتخب، پیروزی ملت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را گرامی داشتند و به شادی و سرور پرداختند.

اجتماع خودجوش مردم برای برگزاری جشن پیروزی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد بطوریکه همه حاضران از ماسک استفاده کرده اند.

ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی اعلام کرده بود که روز شنبه مراسمی نخواهد داشت و این جشن ها به صورت مردمی و خودجوش برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز ۲۸ خرداد ماه با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...