9 عضو شورای شهر خرمشهر مشخص شدند


9 عضو شورای شهر خرمشهر مشخص شدند

بر اساس اعلام فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با اتمام کار شمارش آراء، 9 عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر در دوره ی ششم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از خرمشهر، محمدحیدری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر خرمشهر پس از اتمام کار تجمیع و شمارش آراء از سوی هیاتهای نظارت و اجرایی مشخص شدند.

وی افزود: بر همین اساس، از مجموع ۴۱ هزار و ۷۸۶ رای ماخوذه در خرمشهر، «عبدالنبی پورخلف» با کسب ۳ ‌هزار و ۳۱۸ رای، «محمدجواد بچاری» با کسب ۳ هزار و ۱۴۹ رای، «مجید حیدری» با کسب ۲هزار و ۷۱۸ رای، «منصور کعبی» با کسب ۲ هزار و ۶۱۲ رای، «عادل چلداوی» با کسب۲ هزار و ۴۴۱ رای، «حسن پورحمزاوی» با کسب ۲ هزار و ۴۱۷ رای، «ایوب رنجبر» با کسب ۲ هزار و ۴۰۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر خرمشهر در دوره ششم انتخاب نتخاب شدند.

به گفته ی وی، «ایوب دورقی» با کسب ۲ هزار و ۳۳۱ رای، «خالد ثانی‌زاده» با کسب ۲ هزار و ۳۲۲ رای و «میلاد پورحمزاوی» با کسب ۲ هزار و ۱۶۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شهر خرمشهر انتخاب شدند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان، ابراز امیدواری کرد تا اعضای منتخب شورای اسلامی شهر خرمشهر بتوانند به مردم بزرگوار و انقلابی که روز جمعه سرافرازانه در انتخابات شرکت و برگ زرین دیگری را در تاریخ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظام جمهوری اسلامی رقم زدند، خدمت کنند.

46

کد خبر 1527217

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق