منتخبین شورای اسلامی شهر سقز مشخص شدند


منتخبین شورای اسلامی شهر سقز مشخص شدند

سنندج - ایرنا - شامگاه شنبه فرمانداری ویژه شهرستان سقز نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان سقز (سقز، صاحب، سنته و روستاهای چهار بخش) را اعلام کرد.

فرماندار ویژه سقز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات، صحنه درخشش ملت ایران و حماسه مردمی است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، پیروز بزرگ و واقعی در این رخداد مبارک، ملت ایران، هستند.

کامیل کریمیان افزود: این حماسه، از موجبات افزایش عزت و اقتدار ملی، جلوه ای از جمهوریت و اسلامیت و نماد، مردم سالاری دینی و نشان دهنده احساس تعلق خاطر شهروندان به آینده میهن است.

وی اضافه کرد: اینجانب به نیابت از عوامل برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از داوطلبان که خود را در معرض انتخاب قرار دادند و از صبوری مردم شریف در جریان برگزاری فرایند انتخابات، به ویژه زمان تبلیغات تشکر می کنم.

کریمیان نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سقز را اعلام کرد و گفت: بهزاد وثوقی با سه هزار و ۳۶۸ رای، زینب فرجی با ۲ هزار و ۹۵۵، بهروز شریفی ۲ هزار و ۶۷۵، میلاد میری ۲ هزار و ۱۸۰، عطا مولود پور ۲ هزار و ۳۳، مختار اصغری یک هزارو ۹۸۵ و کیوان بهرامی با یک هزار و ۹۳۳ منتخبین اصلی شورای اسلامی شهر سقز هستند و حسن رست، سید کاوه سلیمانی، محمد کیانی، داوود محمودزاده و اکبر حیدری بعنوان علی البدل انتخاب شدند.

وی به انتخابات شورای اسلامی در شهر سنته اشاره کرد و افزود: زهرا عبدالله زاده با ۱۶۳ رای، عابد امین پور با ۱۵۵، داوود امین پور با ۱۴۸، کمال فیض الهی با ۱۳۰ و حامد صفائی با ۱۱۹ رای از سوی مردم منتخب شورای اسلامی شهر سنته شدند.

فرماندار ویژه سقز آمار نهایی شورای اسلامی شهر صاحب را نیز اعلام کرد و یادآور شد: محمد مصونی با ۴۷۱ رای، محمد صاحبی صاحب با ۴۱۶ رای، خالد میرزایی با ۳۹۴ رای، رضا گلزاری با ۳۷۶ رای و کامل سوسنی خانقاه با ۳۷۵ رای بعنوان منتخبین شورای اسلامی شهر صاحب برگزیده شدند.

منتخبین شورای اسلامی شهر سقز مشخص شدند

وی گفت: همچنین از رییس شورای نگهبان، ناظران امین، اعضای هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شعب، مسوول و اعضای کمیته های چندگانه ستاد انتخابات، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و قضایی در برقراری نظم و امنیت انتخابات، اصحاب رسانه، ناظران بهداشتی شعب، روسای ادارات و سازمان ها و نیروهای شهرداری برای همکاری با ستاد و پاکسازی چهره شهر از تبلیغات سپاسگزارم.

کریمیان به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و افزود: به نمایندگی از مردم شریف شهرستان سقز، کسب اعتماد مردم به رییس جمهور منتخب ایران اسلامی، آیت الله رئیسی و راه یافتگان به پارلمان محلی در شهرهای سقز، صاحب و سنته و روستاهای چهار بخش را تبریک می گویم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟