67 درصد بوشهری‌ها به رئیسی رای دادند


67 درصد بوشهری‌ها به رئیسی رای دادند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: سید ابراهیم رئیسی با کسب 310 هزار و 459 رای، بیش از 67 درصد آراء رای دهندگان بوشهری را به دست آورد.

محمدتقی ایرانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۴۶۱ هزار و ۲۶۹ رای به صندوق انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر انداخته شد که نشان دهنده مشارکت بیش از ۵۸ درصدی واجدان شرایط رای در این انتخابات است.

وی افزود: با توجه به اینکه میانگین مشارکت کشوری حدود ۴۹ درصد اعلام شده، میزان مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات ۲۸ خرداد ۹ درصد بیش از میانگین کشوری بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر درباره میزان رای نامزدهای ریاست جمهوری در استان بوشهر هم با تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: سید ابراهیم رئیسی با کسب ۳۱۰ هزار و ۴۵۹ رای بیش از ۶۷ درصد آراء رای دهندگان این استان را به دست آورد و پس از او محسن رضائی میرقائد با ۴۳ هزار و ۶۹ رای ۹.۳۲ درصد آراء را کسب کرد.

ایرانی ادامه داد: عبدالناصر همتی با کسب ۳۲ هزار و ۸ رای ۶.۹۳ درصد آراء را به خود اختصاص داد و امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۱۰ هزار و ۴۷۱ رای ۲.۲۷ آراء را به دست آورد.

این مسئول درباره میزان مشارکت مردم شهرستان‌های ۱۰ استان بوشهر در انتخابات ۲۸ خرداد نیز عنوان کرد: شهرستان‌های تنگستان با ۷۸ درصد، دیر ۷۷ درصد و دشتی ۷۶.۵ درصد رتبه اول تا سوم مشارکت را در استان داشته‌اند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با قدردانی از مردم برای حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد تصریح کرد: مردم کشور ما زمان سنج و موقع شناس هستند بر همین اساس شرایط حساس کشور را درک کردند و حضور خود را به ثبت رساندند.

محمدتقی ایرانی تاکید کرد: ۲۸ خرداد شاهد حضور حماسی و قدرت نمایی ملی در کشور و به ویژه استان بوشهر بودیم که همیشه پیشتاز این حضور است و مردم این استان در دوره‌های مختلف هم نشان داده‌اند مرد میدان هستند و حضورشان تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار نفر در استان بوشهر مسئولیت برگزاری همایش ملی انتخابات را بر عهده داشتند که از زحمات آن‌ها قدردانی می‌شود. تلاش همه جانبه برگزارکنندگان انتخابات و ستادهای نامزدها به ثبت این واقعه تاریخی کمک کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»