قیمت ارز‌های دیجیتالی در 30 خرداد /نرخ بیت کوین به 35 هزار دلار رسید


قیمت ارز‌های دیجیتالی در 30 خرداد /نرخ بیت کوین به 35 هزار دلار رسید

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

شماری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتالی با بررسی نمودار‌های چند وقت اخیر بیت‌کوین نتیجه گرفته‌اند که الگوی صلیب مرگ در حال شکل گیری است. الگوی صلیب مرگ زمانی تشکیل می‌شود که میانگین کوتاه مدت (۵۰ روزه) میانگین بلندمدت (۲۰۰ روزه) را رو به پایین قطع کند. تغییرات قیمتی بیت‌کوین از آنجا اهمیت دارد که در حال حاضر چشم معامله گران سایر ارز‌های دیجیتالی برای تعیین مسیر آتی به بیت‌کوین دوخته شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۷۱.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۵۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۷.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۶۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۳۰ خرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 35,839 ۸۴۷,۹۴۸,۲۵۲
اتریوم 2,208 ۵۲,۲۵۷,۷۶۰
تتر 1 ۲۳,۶۸۰
بایننس کوین 336 ۷,۹۷۲,۵۸۴
کاردانو 1.40 ۳۳,۲۱۷
دوج کوین 0.28 ۶,۷۴۳
ریپل 0.75 ۱۷,۸۵۳
ای یو اس دی کوین 1 ۲۳,۷۱۵
گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403