دستگیری قاتل مرد 70ساله در سنندج


دستگیری قاتل مرد 70ساله در سنندج

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتلی که با بی رحمی مرد 70 ساله را در سنندج به قتل رسانده و در حاشیه شهر رها کرده بود، خبر داد.

سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح روز پنج شنبه و در پی اعلام خانمی مبنی بر فقدانی پدرش از شب گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با انجام تحقیقات لازم جسد مردی ۷۰ ساله در یکی از نقاط حاشیه شهر کشف و پس از بررسی های لازم مشخص شد با مشخصات فرد فقدانی مطابقت دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با مشاهده جسد مشخص شد که وی به شکل بی رحمانه‌ای به قتل رسیده و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیر قاتل به صورت ویژه در در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ فاتحی اعلام کرد: ماموران در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته از خانواده مقتول ، در کمتر از ۲ ساعت به مردی ۳۰ ساله مظنون و در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با استفاده از روش‌های خاص پلیسی وی به قتل پیر مرد ۷۰ ساله اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان و اظهار کرد: قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)